סלפטר ומיסונישניק אלופי ישראל בריצת הרים

סלפטר דן מאתלטי אורן השרון וג’סיקה מיסונישניק ממועדון אילות הם אלופי ישראל בריצת הרים. אגוד האתלטיקה קיים ביום שישי האחרון את אליפות ישראל בריצת הרים זו השנה השלישית המנצחים בין הגברים והנשים יישלחו מטעם האיגוד לייצג את המדינה באליפות אירופה בריצת הרים • אולחובסקי סיים שני בגמר המכללות • 8 אתלטים ישראלים יצאו אתמול לייצג את המדינה בגביע אירופה בזריקות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


סלפטר דן מאתלטי אורן השרון וג’סיקה מיסונישניק ממועדון אילות הם אלופי ישראל בריצת הרים. אגוד האתלטיקה קיים ביום שישי האחרון את אליפות ישראל בריצת הרים זו השנה השלישית המנצחים בין הגברים והנשים יישלחו מטעם האיגוד לייצג את המדינה באליפות אירופה בריצת הרים • אולחובסקי סיים שני בגמר המכללות  8 אתלטים ישראלים יצאו אתמול לייצג את המדינה בגביע אירופה בזריקות

מאת:שוונג תקשורת


אליפות ישראל בריצת הרים השלישית הוזנקה בשעת בוקר מוקדמת והעניקה לעשרות הספורטאים אפשרות להתחרות באחד מענפי הספורט הקשים והמאתגרים, המתפתחים באירופה ובארה"ב. בשעת בוקר מוקדמת במזג אוויר מצוין הוזנקה האליפות בקבוץ משמר העמק. הרצים רצו במסלול מיוחד שכלל מתלולים גבוהים ותנאי שטח קשים. 43 ספורטאים יצאו לריצה ו-39 סיימו אותה.

הזוכים בין הגברים:
סלפטר דן מאתלטי אורן השרון הגיע במקום הראשון עם תוצאה של 59:02 דקות וזכה בתואר אלוף ישראל בריצת הרים לשנת 2009.
צוריאל שביט מאתלטי אורן השרון הגיע במקום השני עם תוצאה של 1:01:35 שעות.
ניתאי שטיין מאתלטי אורן השרון הגיע במקום השלישי עם תוצאה של 1:02:48 שעות.
חיים מלכה אלוף ישראל הראשון (זכה במרוץ הראשון שנערך) הגיע במקום הרביעי עם תוצאה 1:03:29 שעות – מלכה הוא המאמן של הרצים בשלושת המקומות הראשונים.

הזוכות בין הנשים:
ג’סיקה מיסונישניק ממועדון איילות הגיעה במקום הראשון עם תוצאה של 56:31 דקות וזכתה התואר אלופת ישראל בריצת הרים. ג’סיקה הגיעה במקום השני באליפות ישראל בשנה שעברה.
ורד אופיר ממועדון ארוחת הבוקר ירושלים הגיעה במקום השני עם תוצאה 58:06 דקות.
ספקטור ג’סיקה מאתלטי אורן השרון הגיעה במקום השלישי עם תוצאה של 1:03:11 שעות

אולחובסקי סיים שני בגמר המכללות

יבגני אולחובסקי הצליח לזכות במדלית הכסף בקפיצה במוט, בגמר אליפות המכללות, שהתקיימה אתמול בקולג’ סטיישן, שבטקסס ארה"ב. אולחובסקי חלף על-פני גובה של 5.45 מ’. לאחר מכן ויתר על 5.50 מ’, ועבר לניסיון אחד ב-5.55 מ’ ללא הצלחה, לאחר מכן עבר ל-5.60 מ’ ללא הצלחה, ובניסיון השלשי ניסה לעבור 5.65 מ’ וגם כאן לא הצליח.

אולחובסקי מפגין לאחרונה כושר מעולה וקבע קריטריון B לאליפות העולם 5.55 מ’. הוא למעשה קופץ המוט הבא של ישראל, לאחר שאלכס אברבוך יסיים את הקריירה המזהירה שלו. באליפות זו מתוכננת להשתתף גם סיוון אבלי במקצוע הדיפת כדור ברזל.

שמונה אתלטים ייצגו את המדינה בגביע אירופה בזריקות

8 אתלטים ישראלים יצאו אתמול לייצג את המדינה בגביע אירופה בזריקות. התחרות תתקיים בלוס ריאלחוס, טנריף, שבספרד.
המשלחת הישראלית מונה את האתלטים הבאים:

גברים:
הדיפת כ. ברזל – שלומי בן-שושן
זריקת דיסקוס – פליקס גרומדסקי
יידוי פטיש – שלומי בן-שושן
הטלת כידון – ארד עשהאל

גברים מתחת לגיל 23:
זריקת דיסקוס – איתמר לוי

נשים:
הדיפת כ. רזל – סיוון ג’אן
זריקת דיסקוס – סיוון ג’אן
יידוי פטיש – יבגניה זבולוטני
הטלת כידון – דורית נאור



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג