סיום הכנות למרתון בוסטון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דפנה שב


ביום שני, חוה"מ פסח מרתון בוסטון יוצא לדרך. כתבת שוונג, דפנה שב, נחתה בבוסטון ובדקה את המסלול הקשה, וגם לאנס ארמסטרונג מתכונן לקראת הזינוק. רשת הטלוויזיה WCSN, מציעה לכל חובבי הספורט שידור ישיר של המרתון ברשת הפס הרחב. לא כדאי להחמיץ

חיוך מטופש בטרמינל בוסטון
לא קורה לי הרבה שאני מסתובבת עם חיוך מטופש על הפנים, גם כשלא מילאתי את הטופס הנכון בכניסה לארצות הברית, ונאלצתי להתעכב עוד קצת בבדיקת הדרכונים, החיוך לא ירד מפניי. אולי בגלל זה נראיתי מעט חשודה. פקידת הביטחון שאלה אותי מה מטרת הביקור שלי בבוסטון וכשספרתי לה שאני אחת מהמשתתפות במרתון בוסטון היא שינתה את מבטה הקשוח למבט חברותי ומזמין.

עשרים וארבע שעות חלפו מאז הנחיתה ועדיין לא ישנתי.
הטיסה ערכה שתיים עשרה שעות והג'ט לג הוביל ליקיצה טבעית בארבע לפנות בוקר. החלטתי לנסוע ולבדוק את העליות של מרתון בוסטון. בתחנת הרכבת, תוך כדי ניסיון להבין לאן אני צריכה להגיע וכמה זה עולה, יצא הפקיד מתא הזכוכית ועזר לי לקנות כרטיס במכונה, סיפרתי לו שאני בדרך להארט ברייק היל, כשהביט בי לבושה מכף רגל ועד ראש בבגדי ריצה הוא ישר הבין את מטרת ביקורי, "do you think you can do it?", הוא שאל אותי ברצינות, חייכתי ואמרתי שכן.



מרתון בוסטון


ביציאה מתחנת הרכבת ליד בוסטון קולג', יכל כל אחד לכוון אותי לנקודה החמה ביותר על המסלול. התחלתי לרוץ וראיתי בפעם הראשונה את העליות המפורסמות של המרתון. בניגוד לתמונות וכנראה בשל השעה המוקדמת לא היו הרבה אנשים באזור. רציתי להיות בטוחה שכאן זה הדבר האמיתי אז עצרתי ג'וגרית נחמדה ושאלתי אותה, היא חייכה אלי והנהנה בראשה לחיוב. יצאתי לריצה קלה של 10 ק"מ, הבנתי מאוד מהר שזה לא עומד להיות קל. בסוף האימון חזרתי לכיוון קופלי סקוואר, שם קו הסיום נמצא, החלטתי שכאן יהיה הכי נכון לי לסיים את ההכנה למסלול. לפעמים עדיף לא לדעת, ואת הקשה ביותר כבר ראיתי.

תקשורת וסלבס מתכוננים לקראת המרתון
השנה בפעם הראשונה רשת ה- WCSN (World Championship Sports Network) מציעה לכל חובבי הספורט שידור ישיר של המרתון ברשת הפס הרחב. הרשת תסקר את המרתון החל מהזינוק הראשון בשעה 9:25 בו יחל מרוץ בכיסאות גלגלים. ב-9:35 יערך הזינוק לרצות העילית, ובשעה 10:00 יזנקו רצי העילית גברים והזינוק הראשון של שאר הרצים. חצי שעה לאחר מכן יתר הרצים.

מרתון בוסטון מציע פרסים בסך של מליון דולר,
שיחולקו בין הגברים והנשים. בזירת הגברים ניתן יהיה לראות את רוברט קיפקואץ' צ'ריאוט אלוף המרתון שלוש פעמים, שינסה להגן על תוארו מול מנצח מרתון שיקאגו 2007 פטריק איבוטי. כמו כן, הרץ הקנייתי הצעיר והמבטיח ג'יימס קיוומבאי.

בזירת הנשים יהיה קרב מעניין לא פחות בין שלושת מנצחות המסלול, לידיה גריגורייבה האלופה משנה שעברה, שתנסה להגן על תוארה, ריטה ג'פטו האלופה מ-2006, והרצה הכשרונית ילנה פרוקופוקה שסיימה בשנה שעברה במקום שני.



שידור ישיר חינם של המרתון – ברשת האינטרנט


לאנס ארמסטרונג יהיה על המסלול עם מספר חזה 100 שהוענק לו,
כך ניתן יהיה לעקוב אחריו און ליין באתר המרתון. ארמסטרונג קבע בשנה שעברה במרתון ניו-יורק 2:46 שע'. מעניין יהיה לראות אותו מתמודד עם העליות בבוסטון. האם יצליח לרדת מ – 2:40. האסטרונאוטית והמרתוניסטית סוניטה וויליאמס, שהודיעה בביקורה בארץ שתנסה להשיג קריטריון למרתון בוסטון, אכן רשומה למירוץ (10980). סוניטה היא רצה ברמה טובה ובזמן של 3:30:31 שעות, והפעם, בניגוד לשנה שעברה שרצה בתחנת החלל, היא תרוץ את מרתון בוסטון על כדור-הארץ.

הטמפרטורות הצפויות נכון לרגע זה הן 12 מעלות ומעונן חלקית. יש לזכור שכאשר מתקרבים לבוסטון לקראת סיום העליות, עלולה להגיע רוח פנים מכיוון הים. לכאורה מזג אויר נפלא. תושבי בוסטון נשמעים מאד מרוצים, מזג האוויר ה"חמים" היה לשיחת היום. אני לעומתם, צמודה למעיל, כובע וכפפות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג