סופ"ש חמים על אופניים במטולה, קבוצת Eco Team

רוכבי הקבוצה החדשה מאזור יקנעם מגידו, קבוצת Eco Team התכוננו למחנה האימונים שנקבע כאירוע חברתי, משפחתי ואתגרי. המחנה נערך מיד עם סיום חג סוכות ובו השתתפו 15 רוכבים ורובם הגיעו עם בן/ת זוגם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוכבי הקבוצה החדשה מאזור יקנעם <> מגידו, קבוצת Eco Team התכוננו למחנה האימונים שנקבע כאירוע חברתי, משפחתי ואתגרי. המחנה נערך מיד עם סיום חג סוכות ובו השתתפו 15 רוכבים ורובם הגיעו עם בן/ת זוגם

מאת:רועי שיפרון


הקבוצה שהתגבשה במהלך החודשים האחרונים עשתה הכנה טובה לעומס של המחנה. את ההוכחה הטובה ביותר לכך קיבלנו עם סיום כל האימונים במחנה ע"י כל הרוכבים בגילאי 21 עד 56. כאשר, כולם בריאים, עייפים ומרוצים ובסך הכל מעביר אחורי אחד שבור.

את הק"מ ה 100 על האופניים, רוב הרוכבים ראו בפעם הראשונה באחד מאימוני ההכנה שנעשו על מנת להגדיל את היכולת לשעות רכיבה רבות. באימוני אמצע השבוע בנינו את הטכניקה האישית של כל רוכב על האופניים יחד עם לימוד התנועה, המיקום והתקשורת ברכיבה קבוצתית. העלנו דפקים וטיפסנו לבית אורן, ג'וערה, טבעון וגם לגלבוע.

המחנה


לאימון של יום שישי יצאנו בשעת צהריים מוקדמת, אימון של 90 ק"מ מישורי ברוב חלקיו.
ביקשתי מהרוכבים להביא ביגוד חם לתקופה זו של השנה בצפון שלרוב קרירה אבל קיבלנו טמפ' גבוהות כמו של קיץ ישראלי במיטבו. ממטולה ירדנו דרומה דרך הישובים בית הילל וגונן עד לקיבוץ גדות ומשם טיפסנו בקצרה אל מחניים ולכביש הראשי שלקח אותנו במהירות עם רוח גבית אל קרית שמונה. החלק האחרון והקשה היה הטיפוס אל מטולה.

לאחר שכולם הגיעו אל מלון, אלסקה אין בו התארחנו, ביצענו תרגילי מתיחות וסיכום אימון. משם, למקלחות ולמשפחות עד לארוחת הערב הקבוצתית בבית לישינסקי המיוחד במבנה מהמאה ה 19 ואירוח ביתי עם אוכל טעים. עוד קצת קשקושים במלון והולכים לישון, ארוחת בוקר לרוכבים כבר בשעה 6:00.

לאחר התארגנות הבוקר יצאנו אל אימון שבת שעיקרו היה הטיפוס אל החרמון. שוב דרך הישובים – כפר יובל, הגושרים ,שניר ומתחילים לטפס. בדרך פגשנו עוד קבוצות וגם רוכבים בודדים. אל אתר הסקי טיפסנו דרך נווה אטיב (הקיר ה 1) ומג'דל שמס (הקיר ה 2) ועוד התברכנו גם ברוח פנים חזקה לסירוגין. לאחר כשעה וחצי הרוכבים הראשונים הגיעו ליעד, מתלבשים בביגוד חם, שותים וממתינים לכל שאר חברי הקבוצה שהגיעו לרוב, בזוגות ושלשות. אחד מרוכבי הקבוצה שבר את המעביר האחורי ואת החצי השני של העלייה (הקל יותר) עשה ברכב הליווי. למעלה ארגנו לו את האופניים הרזרביות שהיו איתנו באמצעות תמיכת חנות האופניים סיגמא.

מקנחים שוב בעליה למטולה, מתיחות קבוצתיות, פינוקים שהכינו בני המשפחה וסיום מוצלח בעל האש בבריכה של המלון.


רועי  שיפרון
מאמן  אופניים
, Eco Team הדרכת אופניים

קישורים: אופניים, מרוץ אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג