סגר שלישי בישראל: התקנות הספורטיביות – מה מותר ומה אסור?

עד איזה מרחק מותר לצאת בזמן הסגר לריצה או כל פעילות גופנית אחרת? הנה פרוט התקנות החדשות לסגר השלישי שהוטל על ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מעת כניסתו של הסגר לתוקף החל מיום ראשון (אתמול) בשעה 19:00, ייכנסו לתוקפן המגבלות אליהן הורגלנו בסגרים הקודמים של בין שלושה לארבעה שבועות.

בסל ההגבלות גם הפעם יש עדיין הנחיות המגבילות את ההתרחקות של 1,000 מ' מהבית, יחד עם זאת, פעילות ספורטיבית תותר לכל מרחק (ניתן לצאת ולחזור מעבר לקילומטר רק בתוך יישוב המגורים), אך ללא הגעה באמצעות רכב. ספורט יחידני יותר ללא הגבלת מרחק, כל עוד לא כלולה בכך נסיעה ברכב.

האם מותר לכם להגיע עם רכב למקום מרוחק ולבצע שם פעילות ספורטיבית?
התשובה היא לא! ניתן לבצע פעילות גופנית ללא הגבלת מרחק הכוללת, ריצה, רכיבה, הליכה או שחייה וזו רק בתנאי שהיציאה אליה נעשית ממקום המגורים ושלא באמצעות רכב. היציאה לפעילות ספורטיבית תעשה באופן יחידני או עם אנשים הגרים יחד (באותו הבית) והינה כאמור אפשרית לכל מרחק. חשוב לציין כי הפעילות הספורטיבית אינה מחייבת עטיית מסכה. שימו לב כי ניתן לצאת ולחזור מעבר לקילומטר, רק בתוך יישוב המגורים ולא מעבר לכך.

פעילות ספורטיבית בים?
אסורה השהייה בחוף ים, חוץ מלצורך ביצוע פעילות ספורטיבית מותרת של יחיד או אנשים הגרים יחד, בתנאי שהיציאה לפעילות היא ממקום המגורים ולא באמצעות רכב. בריכות השחייה ומכוני הכושר יישארו סגורים.

ומה לגבי ספורטאים תחרותיים?
ספורטאים מקצועיים והישגיים נחשבים חריגים ומקום המשמש לאימון של ספורטאי תחרותי מקצועי, שאושר על ידי מנכ"ל משרד התרבות והספורט יהיה פעיל. תתאפשר הפעלה של מקום המשמש לאימון או תחרות של ספורטאי מקצועי בלבד.

סגר שלישי בישראל | צילום: shutterstock



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג