סגל אולסטאר: אחרי הזכייה בטור, וינגגור הודיע כי ישתתף בוולטה אספנייה השנה

המנצח בטור דה פראנס לא מתכוון לנוח וכבר באוגוסט יתייצב לצידו של פרימוז' רוגליץ' כמובילי קבוצת יומבו ויסמה בטור הספרדי. מצטרף לרשימה עמוסה בשמות גדולים שהודיעו כי ישתתפו, בהם רמקו אוונפול וגריינט תומאס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונאס וינגגור | צילום: Shutterstock

יונאס וינגגור לא נח לרגע. אחרי שהשלים אתמול (ראשון) את הזכייה השנייה ברציפות שלו בטור דה פראנס, הודיע רוכב האופניים הדני כי הוא יהיה חלק מהסגל של קבוצת יומבו ויסמה גם לגרנד טור הבא, הוולטה אספנייה, שיוזנק כבר ב-26 באוגוסט.

לכתבות נוספות בנושא:
טור דה פראנס 2023, קטע 21: מאוס מצטרף לאגדות על השאנז אליזה, וינגגור חגג בצהוב
עם טעם של עוד: פודקאסט שוונג מסכם את הטור דה פראנס 2023
יותר צופים, יותר עניין: הטור דה פראנס לנשים יוצא לדרך והוא מרתק לא פחות מהגברים

בכך, יצטרף וינגגור לפרימוז' רוגליץ', זוכה הג'ירו ד'איטליה השנה, כשהשניים ישתפו פעולה כמובילים משותפים במדי הקבוצה ההולנדית, בניסיון להיות הקבוצה הראשונה אי פעם שמעמידה רוכבים שזוכים בכל שלושת הגרנד טורים באותה שנה. כזכור, רוגליץ' ו-וינגגור כבר שיתפו פעולה בוולטה של 2020, הגרנד טור הראשון של הדני, ששימש אז כדומסטיק של הסלובני בדרך לזכייתו במרוץ. כמו כן, שיתפו השניים פעולה בטור דה פראנס של השנה שעברה, במה שהסתיים בניצחון של הדני, ולפני שנתיים, אז פוגצ'אר ניצח.

הוולטה מבטיח השנה סגל רוכבים מרתק, לאחר שפרט לשני הרוכבים של יומבו, גם רמקו אוונפול אלוף השנה שעברה, הודיע כי ינסה להגן על תוארו עם קבוצת קוויק סטפ, ואינאוס שולחת את גריינט תומאס, מי שסיים שני השנה בג'ירו וכמובן אלוף הטור דה פראנס בעבר. כמו כן, צפויים להשתתף גם ז'ואאו אלמיידה (UAE), קרלוס רודריגס (אינאוס), אלכסנדר ולאסוב (בורה), אנריק מאס (מוביסטאר), ריצ'ארד קראפאס (EF) וחואן איוסו (UAE), במה שמבטיח מרוץ מרתק.

וינגגור סיפר לתקשורת: "זו החלטה שקיבלנו כבר בנובמבר, כך שזו הייתה התכנית כל הזמן. כעת היה הזמן הנכון לספר עליה. אני מאוד מצפה לוולטה. כמובן שאני אחגוג את הניצחון בטור דה פראנס, אבל עוד שבוע אתחיל להתמקד בוולטה".

פרימוז' רוגליץ' | צילום: shutterstock



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג