סבסטיאן קו: "תחרויות האתלטיקה הבינלאומיות יחזרו כבר באוגוסט"

התחרויות לא יתקיימו במתכונת של ליגת היהלום, אבל רוב האירועים הגדולים שאנחנו רגילים לראות בכל קיץ יתקיימו בין החודשים אוגוסט לאוקטובר. גם אליפות העולם בחצי מרתון נקבעה מחדש לסתיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סבסטיאן קו נשיא התאחדות האתלטיקה הבינלאומית
סבסטיאן קו נשיא התאחדות האתלטיקה הבינלאומית

התאחדות האתלטיקה הבינלאומית (IAAF) פרסמה היום (שלישי) בשורה משמחת מאוד לחובבי האתלטיקה וחובבי הספורט בכלל. החל מאמצע חודש אוגוסט הקרוב יחזרו תחרויות האתלטיקה הבינלאומיות ובעצם עונת הקיץ תיפתח. אמנם הפורמט יהיה קצת שונה, והתחרויות הגדולות והמוכרות לא יתקיימו בשיטת ליגת היהלום, אבל הן יהיו מספיק גדולות כדי למשוך אליהן את האתלטים הטובים בעולם עם סך פרסים של 200 אלף דולר לכל תחרות.

סבסטיאן קו נשיא התאחדות האתלטיקה הבינלאומית

"זה מקור ההכנסה של הספורטאים". סבסטיאן קו | צילום: mohan

עוד כתבות בנושא 
נקבעו תאריכים חדשים לג'ירו ד'איטליה והוואלטה
מי חזר לפעילות בספורט התחרותי?
כדורמים הוא עם הסיכון הנמוך ביותר להידבק בקורונה

למעשה העונה תיפתח כבר בחודש הבא באוסלו, שם יתקיים ב-11 ביוני אירוע אתלטיקה של שעה שבמרכזו ניסיון של אלוף העולם הנורווגי קרסטן וורהולם לשבור את השיא העולמי ב-400 משוכות. האירוע הזה יתקיים כמובן ללא קהל. לגבי שאר התחרויות הבינלאומיות שיתקיימו בין אוגוסט לפברואר, נושא הקהל עדיין לא ברור ומדובר בתחרויות של יום אחד.

תחרויות אוגוסט יפתחו עם משחקי פאבו נורמי שיתקיימו ב-11 באוגוסט בטורקו שבפינלנד ולאחר מכן ייצאו לדרך התחרויות שבדרך כלל מרכיבות את סבב ליגת היהלום, הראשונה מביניהן תתקיים ב-14 באוגוסט במונאקו, כאשר יומיים לאחר מכן תתקיים התחרות המסורתית בגייטסהד שבריטניה. בספטמבר יתקיימו בין השאר התחרויות בלוזאן, בריסל, פריז ושנחאי. באוקטובר יתקיימו בתחרויות ביוג'ין ובדוחא, כאשר ב-17 באוקטובר תתקיים גם אליפות העולם בחצי מרתון בגידיניה שבפולין, שהיתה אמורה להתקיים במקור במארס.

נשיא התאחדות האתלטיקה הבינלאומית סבסטיאן קו אמר היום: "בראש סדר העדיפויות היינו צריכים לשמור על הבריאות של הספורטאים. הדבר השני שעמד על סדר היום היה להחזיר אותם לפעילות בינלאומית כבר השנה כי זה מקור ההכנסה שלהם. משמח אותי לדעת שאנחנו יכולים לאפשר להם להתחרות בין אוגוסט לאוקטובר כדי שהם יוכלו לזכות בפרסים כספיים ולהתכונן למשחקים האולימפיים ב-2021, למרות שאנחנו יודעים שזה לא קל לאף אחד. אין ספק שיהיו הגבלות שיקשו על חלק מהספורטאים לנסוע ממקום למקום, אבל אנחנו מקווים שבפרק הזמן הזה יהיו מספיק תחרויות כדי שזה יתאפשר לכולם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג