נשים בגשם – טריאתלון נשים 2011

למעלה מ-1000 נשים לקחו חלק בטריאתלון הנשים בהרצליה, שהפך אתגרי במיוחד בעקבות הגשם השוטף שהחל לרדת על מקצה הספרינט. מארגני התחרות מיהרו לקחת החלטה אמיצה במקום ולהסב את מקצה הילדות ואת המקצה העממי לאקוותלון, בעקבות מספר מקרי החלקה שארעו על מסלול האופניים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


למעלה מ-1000 נשים לקחו חלק בטריאתלון הנשים בהרצליה, שהפך אתגרי במיוחד בעקבות הגשם השוטף שהחל לרדת על מקצה הספרינט. מארגני התחרות מיהרו לקחת החלטה אמיצה במקום ולהסב את מקצה הילדות ואת המקצה העממי לאקוותלון, בעקבות מספר מקרי החלקה שארעו על מסלול האופניים

מאת:מור שלזינגר


גם הגשם השוטף לא הצליח למחוק את החיוכים מפניהן של המשתתפות. רבות מהן מיהרו אחר כך להצהיר שזה היה הטריאתלון הטוב ביותר עד כה, במסורת ארוכה של 18 שנות טריאתלון.

במקצה הספרינט ניצחה נינה פקרמן מזון 3 בזמן של 1:09:24 שעה, שנייה סיימה גילי רייכמן מאיילות בזמן של 1:13:59 שעה  ושלישית אביטל גז מאסא רופין עמק חפר עם 1:16:21 שעה.

במקצה העממי נצחה דניאל דרורי ממכבי תל אביב בזמן של 34:39 דקות,
שנייה הגיעה שחר גרינברג בזמן של 36:02 דקות ושלישית הגר שטרנברג מאסא רופין עמק חפר בזמן של 36:12 דקות.


זינוק בטריאתלון נשים
צילום: אורי העליון



במקצה הילדות נצחה רוני טנא בזמן של 11:55 דקות, שנייה הגיעה יהלי רוכל מאסא רופין עמק חפר (12:16 דקות) ושלישית מאי מגן מ- TRI-D שקבעה 12:34 דקות.

אבל מי שגנבה את ההצגה בטריאתלון השנה, היתה בחורה צעירה בשם אולה מלמד מאתגרים, שעם שיתוק מוחין וכנגד כל הסיכויים השתתפה בטריאתלון הנשים.

אולה שחתה בעצמה, ואף הלכה את המרחק הכפול באקוותלון
לאחר ביטול קטע האופניים. לראות את אולה נאבקת על כל צעד ולא מוותרת, ומגיעה על שתי רגליה לשער הסיום עם חיוך גדול, היה שיעור מאלף בנחישות ועוצמה.



אולה מלמד אחרי השחייה יוצאת ל-5 ק"מ בדרך לעשות היסטוריה
צילום: יוסי רובננקו


נירית דקל מנהלת ההפקה של טריאתלון נשים, מסכמת: "קודם כל היה ארוע נהדר. הרבה לקחים שהפקנו משנה שעברה יושמו בהצלחה, ותרמו לשביעות רצון המשתתפות. יחד עם זאת, עמדה בפנינו החלטה קשה ביותר לאור הסכנה בכבישים. אני שמחה שהחלטנו לעצור את הרכיבה, כי ההחלקות היו מסוכנות ביותר, ובטיחות המשתתפות מעל הכל. ומצד שני אני מרגישה וכואבת את אכזבתן של כל אותן משתתפות שציפו לרכיבה, ובמיוחד משתתפות השלשות. הטריאתלון הזה בעיני היה מרגש מתמיד, כמו כל שנה גם השנה שמרנו על האוירה המשפחתית שמייחדת את הטריאתלון הזה, ובמיוחד התרגשתי עבור כל אותן נשים שהשתתפו  בפעם הראשונה".

דני דבוסקין מנהל התחרות מסכם: "אני חושבת שהארוע עבר בסך הכל בהצלחה, וזה לא מובן מאליו כי בתנאים המסוכנים שהיו זה יכול היה להסתיים אחרת לגמרי. יש חשיבות עצומה לנושא הבטיחות קודם כל, והעובדה שהצלחנו לסיים תחרות מסוכנת שכזו עם פגיעות קלות יחסית זו אחת ההצלחות העיקריות". מצד שני יש סיפוק אדיר שהדברים התנהלו כמעט מאה אחוז לפי התכנית, למרות שיש מקום רב לשיפורים, ובודאי שנפיק לקחים ובשנה הבאה נרים תחרות טובה יותר. מעולם לא עמדנו בפני מצב שכזה, ונאלצנו כאן לקבל החלטה במהירות בתנאי לחץ, זה נושא שעוד נחשוב עליו לקראת העתיד, ובודאי נערך לכך טוב יותר בשנים הבאות". התגובות שקיבלנו מהמשתתפות מראות שלמרות העובד שחלקן הגדול סבל מביטול האופניים הן קיבלו זאת בהבנה, ויצאו לריצה ארוכה יותר של 5 ק"מ וגם את זאת קיבלו ברוח טובה".

 

סוזי דבוסקין האחת והיחידה ביציאה מהמים
צילום: יוסי רובננקו


ואת מילות הסיום שמרתי כמו תמיד לאחת והיחידה, סוזי דבוסקין: "אני מודה לכל המשתתפות, לכל המתנדבים ולכל הספונסרים של טריאתלון נשים. הגשם הפך את הטריאתלון למעניין ומאתגר, ואני כואבת את אכזבתן של כל המשתתפות שלא רכבו. השנה חגגנו את טריאתלון נשים מספר 18 – ח"י, ואני מאחלת לכולנו חיים נהדרים, בריאים, מאושרים ומלאי עצמה לכל השנה הזו.
להתראות בשנה הבאה ב-2.6.2011.
חיבוק ואהבה,
סוזי
"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג