ניצחון מרשים לגולובטי באליפות ישראל בשחייה, תוצאה אדירה לקרטאבי

השחיינית ששבה מקטאר ניצחה ב-400 חופשי עם 4:12.47 דקות, המצטרף הטרי לסגל האולימפי היה רחוק רק 2 מאיות מהשיא הישראלי של מירון חרותי ב-50 חופשי. וגם: שיא אישי ליואב רומנו, גורבנקו התקרבה לשיאה בשליחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו ודריה גולובטי | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

אחרי שאתמול נפתחה אליפות ישראל arena בשחייה עם המנה הראשונה של המשחים הארוכים, היום (רביעי) הגיעה המנה העיקרית, ועל אף היעדרות מרבית שחייני הנבחרת, שנמצאים במכללות בשיא העונה, קיבלנו לא מעט רגעים ראויים לציון בבריכה, כולל תוצאה אחת אדירה של מרטין קרטאבי ב-50 חופשי, שמתחיל כבר לנשוף חזק בעורפו של השיאן הישראלי מירון חרותי.

הזמן המהיר של קרטאבי הגיע כראשון בשליחים 4X50 חופשי. אחרי שקבע את הקריטריון לפריז, קבע השחיין בן ה-19 שיא אישי חדש של 21.86, רק שתי מאיות מהשיא הישראלי, אותו ינסה לשבור בהמשך התחרות במשחה האישי. יחד עם מיכאל פובלייאב, גל שלגל ותום סלע, הרביעייה של דולפין נתניה שברה שיא ישראלי לאגודות במשחה זה עם 1:30.81 דקות ונראה שקבוצת הספרינט של המאמן דימה ריבינסקי הולכת ומשתבחת.

שליחי הפועל דולפין נתניה | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

גם אצל הנשים קיבלנו תוצאה קרובה לשיא הישראלי, כאשר אנסטסיה גורבנקו, היישר מהפודיום בקטאר, זינקה כראשונה בשליחות של מכבי קרית ביאליק וקבעה 25.34 שניות, רק 3 עשיריות משיאה הישראלי. במשחה כולו קיבלנו דרמה בדמות ניצחון כפול של בנות משגב והפועל בת ים, שנגעו יחד בקיר עם זמן של 1:47.21 דקות, שמהווה גם שיא נוער למשגב.

השליחות של בת ים ומשגב | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

את הניצחון המרשים ביותר במשחים האישיים רשמה דריה גולובטי, שחזרה מאליפות העולם וניצחה את ה-400 חופשי בזמן מהיר יותר מזה ששחתה בקטאר, 4:12.47 דקות, רק כשנייה מהשיא הישראלי שלה, והקדימה את אופק אדיר וקרן אייזברוך. במשחה המקביל לגברים, יואב רומנו המשיך את העונה המצוינת שלו עם שיא אישי של 3:52.52 דקות, והקדים את דניאל אייכל ואור טל.

עוד שחיין שהיה מעניין מאוד לראות מה יוכל לייצר היה כריס פיצ'וגין, שלקח עונת הפסקה מהמכללות ומראה סימנים מעודדים במיוחד של חזרה לכושרו. הבוקר במוקדמות ל-50 חזה הוא הפגיז עם 27.25 שניות, רק שתי עשיריות מהשיא הישראלי של איתי גולדפדן, בגמר זה קצת פחות התחבר לו אבל הוא עדיין ניצח עם 27.50 שניות, לפני יהונתן יצחקי ואלון באר. מרק טלר שבר במשחה זה את השיא הישראלי לגיל 16 עם 29.11 שניות ואצל הנשים ניצחה יליזבטה פרולוב בת ה-15 עם 33.63 שניות.

פיצ'וגין, עם באר ויצחקי על הפודיום | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

תוצאות נוספות:
– ענבר דנציגר מקבע את עצמו מתחת ל-2 הדקות ב-200 גב וניצח עם 1:59.31 דקות, לפני אוקאן גולדין, שהיה קרוב מאוד לשיאו, ועומר וינר (שהפתיע בשינוי משחה מעניין) תום מיניס ניצחה אצל הנשים עם 2:16.51 דקות, לפני אופיר שמחה הצעירה ויובל סגל.

– אופיר רכאח ניצחה ב-100 מטר פרפר עם 1:02.59 בזכות 25 אחרון נהדר, והקדימה את שאין גולנד ואליסה משקוביץ'. אצל הגברים סמיון גריונטל גם הוא ניצל חצי שני איכותי כדי לנצח עם 53.27 שניות, לפני גל שלגל ודניאל קריציבסקי.

יואב רומנו | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג