ניצחון לגורבנקו בשליחים בפלייאוף ה-ISL

השחיינית הישראלית המשיכה את השתתפותה בשלב הפלייאוף של ה-ISL ורשמה ניצחון יוקרתי יחד עם קבוצת השליחות של לוס אנג׳לס קרנט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו המשיכה הערב (שבת) את השתתפותה בשלב הפלייאוף של ליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL ורשמה ניצחון יוקרתי יחד עם קבוצת השליחות של לוס אנג׳לס קרנט, שכללה יחד איתה את אבי וייציל, מאדי ווילסון ובריל גסטלדלו.

הקבוצה, בהובלת המאמן הראשי דייויד מארש ועם המאמן יהונתן קופלב ומאמנת היכולות הגופנית הילה ראובני, החליטה לבחור בטקטיקה שונה הפעם וללכת בכל הכוח על השליחות 4×100 חופשי, מה שנתן להם את הניצחון על חשבון האלופה המכהנת קאלי קונדורס ולונדון רואר החזקה.

ניצחון יחד עם קבוצת השליחות של לוס אנג׳לס קרנט | צילום: מינה קסאפוגלו, באדיבות ה-ISL

גורבנקו עצמה זינקה שלישית וקבעה זמן ביניים מצוין של 51.85 בדרך לניצחון ולצבירת 30 נקודות במשחה. לאחר מנוחה קצרה של כעשרים דקות, זינקה גורבנקו ל-200 מעורב אישי, בו סיימה במקום הרביעי עם 2:09.20 וצברה 5 נקודות נוספות, כאשר לקינוח לקחה חלק גם בשליחות מעורב, שם שחתה את ה-100 חזה על 1:04.35 בדרך למקום שלישי ו-12 נק׳ נוספות. בתום יום התחרויות הראשון מדורגת LA במקום השלישי, אולם בפער קטן מקאלי ולונדון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג