נהדרת: שיא ישראלי נוסף לאנסטסיה גורבנקו, הפעם ב-400 מעורב אישי

השחיינית הישראלית לא עוצרת ואחרי השיא ב-200, שיפרה בצרפת את שיאה גם במרחק הכפול, עם 4:36.95 דקות, 41 מאיות מהר יותר משיאה הקודם מאליפות העולם. השיפור העיקרי: בסגנון החופשי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אנסטסיה גורבנקו נמצאת ככל הנראה בכושר הטוב ביותר של חייה, וזאת כאשר אנחנו נמצאים ממש בישורת האחרונה לקראת המשחקים האולימפיים בפריז. יממה אחרי ששברה את השיא הישראלי ב-200 מעורב אישי במסגרת סבב המארה נוסטרום בקאנה, השחיינית הישראלית עשתה זאת הערב (ראשון) גם במרחק הכפול.

לכתבות נוספות בנושא:
איתות לפריז: שיא ישראלי נהדר לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מעורב אישי
סאמר וכל השאר: סיכום המבחנים האולימפיים הקנדיים, וגם הזווית הישראלית
בכושר טוב: מקום שישי למתן רודיטי בסבב העולמי בסרדיניה

גורבנקו ניצחה את המשחה בזמן של 4:36.95 דקות, שיפור של 41 מאיות לשיא הקודם וטרי שלה, אותו קבעה רק בחודש פברואר האחרון באליפות העולם בקטאר. כזכור, אותו שיא בקטאר סייע לה לזכות במדליית הכסף ההיסטורית.

לפי זמני הביניים – גורבנקו פתחה את המשחה על 1:02.50 דקות ב-100 המטרים הראשונים בפרפר, המשיכה את הגב על 1:12.77 דקות, בסגנון החזה קבעה 1:18.92 דקות, ואת החופשי נעלה על 1:02.76 דקות. כלומר, היא פתחה בפרפר לאט יותר בשנייה שלמה מאשר המשחה בדוחא, בגב המשיכה בזמן דומה לשיא הקודם, בחזה שיפרה מעט בעשירית אחת ובסגנון החופשי התפוצצה ממש עם שיפור של שנייה וחצי, אשר העניק לה את השיא הטרי.

התוצאה הזו משאירה אותה במקום העשירי בדירוג התוצאות המהירות של המשחה ב-2024, או התשיעי בחישוב של שתי שחייניות למדינה, ובכל מקרה מדובר על כיוון חיובי מאוד לשלב זה של העונה. אגב, במוקדמות שחתה גורבנקו גם 100 חופשי, וקבעה 55.29 שניות כדי לסיים תשיעית.

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

עוד היום בתחרות, דוד גרצ'יק סיים במקום השישי בגמר המשחה ל-100 גב עם 55.64 שניות, דריה גולובטי סיימה תשיעית ב-400 חופשי עם 4:17.52 דקות ו-33 ב-100 חופשי עם 56.48.

כעת, תמשיך גורבנקו יחד עם שחייניות ושחיינים נוספים מהנבחרת לשתי התחרויות הנותרות של הסבב היוקרתי – בברצלונה ובמונטה קרלו, שם תשאף לשפר אף יותר את שיאיה הטריים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג