נבחרת ישראל הפסידה לספרד באליפות אירופה לנשים בכדורמים

נבחרת הנשים הפסידה לספרד ותשחק מחר בשלב ההצלבה מול שווייץ על המקום ברבע הגמר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים

נבחרת ישראל ספגה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון באליפות אירופה עד גיל 19 שנערכת במכון וינגייט, כאשר ספגה 5-17 מנבחרת ספרד. בעקבות ההפסד, הכחולות לבנות סיימו במקום השני בבית ומחר יתמודדו מול שווייץ שסיימה שלישית בבית המקביל למשחק ההצלבה על מקום ברבע הגמר. ספרד סיימה ראשונה והעפילה ישירות לשלב רבע הגמר שיתקיים ביום שבת.

הספרדיות פתחו חזק ועלו ליתרון 0-4. עלמא יעקבי צימקה בפנדל מוצלח ולאחריו הספרדיות החזירו בשער נוסף. עם הירידה לסיום הרבע הראשון הבקיעה דר מנקרמן שער בזריקה מצוינת מרחוק. ברבע השני הבקיעה ספרד ארבעה שערים ללא מענה ישראלי. המחצית השנייה נמשכה באותה המגמה כאשר עלמא יעקבי עם שער נוסף ודר מנקרמן עם צמד מצליחות רק לצמק ובסיום כאמור 5-17 לספרד.

כבשו לישראל: דר מנקרמן (3), עלמא יעקבי (2).

במשחק שפתח את היום ניצחה צרפת את קרואטיה 13-16 ועלתה ישירות לרבע הגמר. גם הונגריה והולנד ניצחו, שמרו על מאזן מושלם בבתים שלהן והעפילו לרבע. סרביה ניצחה את טורקיה והיא תשחק בשלב ההצלבה מחר, כמו גם איטליה שגברה על סלובקיה.

צילומים: גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג