נבחרת ישראל בכדורמים הפסידה לצרפת וסיימה במקום ה-10 באליפות העולם

הכחולות-לבנות סגרו טורניר בו קבעו את הישג השיא של הכדורמים הישראלי עם הפסד לצרפת, שברחה ברבע השני והשלישי. בוגצ'נקו בלטה עם ארבעה שערים. הקפטנית איילת פרס: "תחושה מדהימה, חוויה מעוררת ומלמדת בשביל כולנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דר מנקרמן | צילום: ירין בריר, באדיבות איגוד הכדורמים

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים הפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) לנבחרת צרפת 11:7 במסגרת המשחק על המקום התשיעי באליפות העולם שנערכת בעיר פוקואוקה שביפן. הנבחרת סיימה טורניר נהדר במקום העשירי בעולם, הישג שיא עבור ענף הכדורמים הישראלי.

לכתבות נוספות בנושא:
נבחרת ישראל בכדורמים ניצחה את ניו זילנד והשיגה מקום בטופ 10 באליפות העולם
בבריכה ובאצטדיון: אוקאן גולדין ועידו פרץ זכו במדליות כסף במשחקי הנוער האירופיים
אגדה: זהב 20 לקייטי לדקי באליפות העולם בשחייה, השוותה את שיאו של מייקל פלפס
רון פולונסקי פספס בעשירית את חצי הגמר, מקום 15 לשליחים מיקס באליפות העולם

צרפת פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר של שני שערים. תהל לוי צימקה עבור הנבחרת עם שער קבוצתי מצוין, ולאחריו הצרפתיות עם כיבוש נוסף חזרו להוביל בשניים. שער של ורוניקה קורדונסקייה סמוך לסיום הרבע הראשון קבע את תוצאתו, 2:3 לטריקולור. רבע שני פחות טוב של הנבחרת הסתיים עם ארבעה שערים של צרפת ואחד של מריה מיה בוגצ'נקו עבור ישראל, 3:7 לצרפתיות במחצית.

נבחרת ישראל בכדורמים | צילום: איגוד הכדורמים

צרפת המשיכה לשלוט גם ברבע השלישי ובעזרת שלושה כיבושים נוספים עלתה ליתרון של שבעה שערים. עלמא יעקבי הצליחה לצמק, אך שנייה לתום הרבע השלישי הבקיעו הצרפתיות שער נוסף ובסיומו 4:11. שלושה שערים של בוגצ'נקו ברבע המכריע החזירו את ישראל לתמונה, אך בסיום כאמור זה לא הספיק, ישראל מפסידה 11:7 ומסיימת את האליפות במקום העשירי.

כבשו לישראל: מריה מיה בוגצ'נקו (4), תהל לוי, ורוניקה קורדונסקייה, עלמא יעקבי.

קפטנית ושוערת הנבחרת איילת פרס סיכמה את המשחק: "נכנסנו למשחק חזק ושמרנו על הרבע הראשון, אבל איפשהו באמצע ברבע השני והשלישי קצת איבדנו את הדרך, נתנו ליותר מדי גולים להיכנס בהגנה, ולא הצלחנו למצוא את השער בהתקפה. ברבע האחרון שינסנו מותניים וניסינו להביא את התוצאה ולעשות קאמבק, לצערי זה לא קרה, אבל נלחמנו במשחק הזה ונתנו את המקסימום שלנו".

איילת פרס | צילום: ירין בריר, באדיבות איגוד הכדורמים

על הישג השיא והמקום העשירי : "זאת הייתה חוויה מרגשת להגיע למעמד הזה בכלל של אליפות עולם בפעם הראשונה לנבחרת, זו תחושה מדהימה, זו הייתה בהחלט חוויה מעוררת ומלמדת בשביל כולנו, גם בשביל הנבחרת כולה וגם אינדיווידואלית כל אחת. זה מדהים לסיים מקום עשירי, ברור שרצינו יותר גבוה, לסיים מקום תשיעי אולי אפילו להיכנס לרבע גמר, זה לא קרה הפעם, אבל הפנים שלנו קדימה ואנחנו רוצות להשיג את המקום לאליפות העולם בדוחא ופשוט להמשיך לעלות הלאה".

על היעד הבא אליפות אירופה בישראל בינואר: "זה מאוד מרגש, אנחנו מחכות להביא את האליפות לארץ, לקבל את הדחיפה בבית. סיימנו מקום שישי באליפות האחרונה ואנחנו מכוונות רק גבוה יותר, להשיג את הכרטיס לדוחא, אבל גם להראות מה אנחנו שוות ולהראות את ההתקדמות כל צעד וצעד, ומאוד מרגש מה שיקרה בינואר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג