בבריכה ובאצטדיון: אוקאן גולדין ועידו פרץ זכו במדליות כסף במשחקי הנוער האירופיים

הישגים נהדרים למשלחת בסלובניה: גולדין סיים שני ב-100 גב עם שיא ישראלי לגיל 16 ו-17 בזמן של 55.39 שניות, עידו פרץ היה שני בריצה ל-100 מטר עם 10.70 ברוח נגדית, אחרי שבחצי הגמר קבע שיא אישי מהיר של 10.54 שניות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אוקאן גולדין ועידו פרץ | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

המשלחת הישראלית למשחקי הנוער האירופיים (EYOF) שלחה הערב (שלישי) שני ספורטאים אל דוכן המדליות במריבור, סלובניה, ושניהם חזרו עם מדליות הכסף – האחד, אוקאן גולדין, עשה זאת בבריכת השחייה כשהוא מוסיף גם שיא איכותי, והשני, עידו פרץ, באצטדיון האתלטיקה.

על הגב ועל הגל: מדליה נוספת לגולדין
גולדין בן ה-16 עשה זאת במשחה ל-100 גב, לאחר שעצר את השעונים על זמן מהיר במיוחד של 55.39 שניות, שיא ישראלי חדש לגיל 16 ו-17, כשרק האיטלקי דניאלה דל סיניורה מקדים אותו וזוכה בזהב על חודה של מאית. כבר אתמול בחצי הגמר שבר גולדין בן ה-16 מנהריה את שני השיאים הקודמים, כשקבע 55.58 שניות. הוא שיפר את שיא גיל 16 שהיה שייך לו מהחודש שעבר ב-13 מאיות ואת השיא לגיל 17 שהיה שייך לאדם מראענה ב-8 מאיות.

בגמר, כאמור, שיפר את שני השיאים ב-19 מאיות נוספות והראה יכולת מרשימה במיוחד, כפי שהוא עושה בעקביות בשנים האחרונות בתחרויות לגילאי הנוער. אשתקד, אגב, זכה גולדין במעמד זה במדליית הזהב, כאשר השנה שיפר משמעותית את התוצאה, אך כאמור כמוהו גם השחיין האיטלקי.

אוקאן גולדין | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

שחיין ישראלי נוסף, לב שטיינברג, סיים במקום השביעי במוקדמות באותו משחה עם זמן של 57.7 שניות, אולם לא העפיל לחצי הגמר מכיוון שמכל מדינה יכול לעלות שחיין אחד בלבד. הערב שטיינברג עלה לחצי גמר 200 מעורב אישי וסיים במקום ה-13 עם 2:10.23 דקות. רון מקדונסקי העפיל לגמר 200 מטר פרפר מהמקום השביעי עם 2:05.30 דקות. אשכול מזור סיים 14 ב-1,500 חופשי עם 16:20.70 דקות. דניאל סובטוב עלה לחצי הגמר וסיים במקום ה-11 ב-200 מטר חזה עם 2:21.7 דקות. את נבחרת השחייה בתחרות מוביל המאמן אמיר (פיש) כהן.

מול הרוח: כסף לעידו פרץ
כמה שעות אחרי גולדין באצטדיון האתלטיקה, האצן עידו פרץ זכה במדליית הכסף בריצה ל-100 מטר עם תוצאה של 10.70 שניות. אתמול בחצי הגמר קבע פרץ תוצאה מהירה במיוחד עם שיא אישי של 10.54 שניות, שיפור של עשירית לשיאו ורק 5 מאיות מהשיא הישראלי לקדטים (עד גיל 18) של בלסינג אפריפה.

עבור פרץ, שכבר מגיל צעיר נחשב לספרינטר מוכשר ביותר, זו הייתה הפעם החמישית העונה שהוא משפר את שיאו האישי, ובסך הכל ב-37 מאיות, כשתוצאתו מדורגת במקום ה-14 בכל הזמנים בישראל והשביעית באירופה עד גיל 18. הערב, הוא לא שיפר את שיאו בעיקר כי הריצה נערכה ברוח פנים חזקה (1- מ/ש), אולם נראה כי הוא בהחלט בכיוון הנכון.

עידו פרץ | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג