נבחרת ישראל בכדורמים הפסידה להולנד

היום הראשון של מוקדמות אליפות אירופה בוינגייט הסתיים עם הפסד של ישראל להולנד בתוצאה 10-4. המשחק הראשון בין טורקיה ואוקראינה הסתיים בתיקו 7-7
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום הראשון של מוקדמות אליפות אירופה בוינגייט הסתיים עם הפסד של ישראל להולנד בתוצאה 10-4. המשחק הראשון בין טורקיה ואוקראינה הסתיים בתיקו 7-7. הנבחרת הישראלית פתחה טוב את ההתמודדות ועלתה ליתרון משער של הקפטן עידו גולדשמידט. הרבע הראשון היה צמוד ובסיומו תיקו 2-2. בהמשך ההולנדים ברחו ובסיום הרבע השלישי לוח התוצאות הראה 8-2 לאורחים. הרבע האחרון היה שוויוני ובסיום המשחק כאמור 10-4 לאורנג'.

"ידענו שהמשחק הראשון הוא משחק מאוד מאתגר מול הולנד" | צילום: אסף רגב באדיבות איגוד הכדורמים

היום (שבת) בשעה 16:30 תפגשנה טורקיה והולנד ובשעה 18:30 תארח ישראל את אוקראינה. ביום ראשון יתקיימו שני המשחקים האחרונים בבית המוקדמות. שתי הראשונות תעפלנה לאליפות אירופה שתתקיים בקיץ בקרואטיה.

מאמן הנבחרת טל גרודמן סיכם את ההתמודדות: "באנו מוכנים מאוד לקראת ימי הטורניר. ידענו שהמשחק הראשון הוא משחק מאוד מאתגר מול הולנד. עשינו הכנה וידענו בדיוק איך אנחנו צריכים לשחק איתם. בכל זאת רואים את ההבדלים ברמות, קבוצה מאוד פיזית, חזקה, יותר בשלה מאיתנו. המשחק הזה כבר מאחורינו וכולנו חדורי מטרה לקראת המשחק מחר מול אוקראינה. נצטרך להביא הרבה מאוד תנועה בשחייה כי זה הנשק העיקרי שלנו מולם".

תמונות: אסף רגב – באדיבות איגוד הכדורמים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג