נבחרת הגברים בכדורמים סיימה במקום ה-12 באליפות אירופה

נבחרת ישראל בכדורמים הפסידה הבוקר לנבחרת הולנד 7-17 במשחקה האחרון בטורניר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת הגברים הישראלית בכדורמים | צילום: LEN

נבחרת הגברים של ישראל בכדורמים הפסידה הבוקר (חמישי) לנבחרת הולנד 7-17 במשחקה האחרון בטורניר וסיימה במקום ה-12 באירופה (מתוך 16 נבחרות). כזכור, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שנבחרת הגברים העפילה לאליפות היבשתית.

המשחק נפתח ביתרון הולנדי של 0-2. הקפטן עידו גולדשמידט הצליח לצמק את התוצאה אך עד לסיום הרבע הצליחה הולנד שוב לברוח ובסיומו 1-4. הרבע השני היה צמוד יותר ובמחצית לוח התוצאות הראה 2-6, כאשר את השער הישראלי כובש טמיר פריד. ברבע השלישי הוסיפו ההולנדים עוד שבעה שערים אל מול שלושה של ישראל – רוני גרוס עם שערו ה-14 בטורניר (הכובש המצטיין של הנבחרת), גולדשמידט עם שערו השני במשחק ואיתמר קולודני. שערים של גל חיימוביץ' וטמיר פריד ברבע האחרון, בתוספת לארבעה שערים הולנדים קבעו את תוצאת המשחק, 7-17. ישראל מסיימת כאמור את האליפות במקום ה-12.

כבשו לישראל: עידו גולדשמידט (2), טמיר פריד (2), רוני גרוס, איתמר קולודני, גל חיימוביץ'

מחר (18:30) תפגוש נבחרת הנשים את הונגריה למשחק על מקומות 6-5 באירופה. בעקבות הניצחון על המארחת קרואטיה אתמול, הבטיחו הנשים את השתתפותן באליפות העולם שתערך בשנה הבאה ביפן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג