מתלבשות למרוץ

שבועות החידוד האחרונים בעיצומם ואנו הרצים עסוקים בהתארגנות עניינית, כהכנת אסטרטגית ריצה, מזון, אימונים אחרונים, ציוד ועוד ועוד פרטים קטנים. כל אחד ועניינו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שבועות החידוד האחרונים בעיצומם ואנו הרצים עסוקים בהתארגנות עניינית, כהכנת אסטרטגית ריצה, מזון, אימונים אחרונים, ציוד ועוד ועוד פרטים קטנים. כל אחד ועניינו

מאת:ל. ברוקמן


זה הכל טוב ויפה אבל בינינו, מה באמת נשאר לנו מהמרוצים האלה? רבים יגידו שזו החוויה, תחושת ההעצמה, אבל בינינו חברים וחברות, מה שנישאר לנו באמת זו התמונה! אותו הרגע שאנו מניפים ידיים ומחייכים אל המצלמה בתחושת העונג הזו שצועקת דרך החיוך – "עשיתי את זה!"

מה שנשאר זו התמונה
התמונה הזו מלווה אותנו אח"כ חודשים ולפעמים שנים. המשפחה, הילדים, החברים במשרד, ב- facebook  וכל מי שרוצה רוצה לחלוק איתנו את רגע האושר הקט הזה חולק אותו דרך התמונה. האם בעצם מדובר בתמונת הפאפרצי הפרטית שלנו? האם קו הסיום הוא בעצם השטיח האדום של כל אחד ואחת מאיתנו? ואם כך, מה? לא נתלבש כמו שמתלבשים לאוסקר? או לפחות יפה כמו למסיבה טובה..

עוד בימי קאתרין סוויצר האלופה
קאתרין סוויצר האגדית הייתה לאשה הראשונה שרצה בתחרות מרתון רשמית, בסטון- ארה"ב 1967. בעידן שבו לא ניתנה לנשים האפשרות להשתתף בתחרויות ריצה, אורכות מ- 800 מטרים,  עשתה סוויצר הכל בכדי לשבור את המיתוס הזה והפכה לאחת הדמויות המרכזיות שהקדישו את חייהן להפיכת מרתון נשים לספורט אולימפי. חלום שהתגשם במשחקים האולימפים שנערכו בלוס אנג'לס בשנת 1984.

מי שקרא את הביוגרפיה של סוויצר יודע שגם היא, שהייתה ספורטאית מדהימה ונחושה, ברגעים האחרונים שלפני המרוץ הראשון בבוסטון אי שם בשנות ה-60, הייתה עסוקה בהכנות לתמונות חייה. ערב המרוץ, כשהבינה שהבגדים הקיימים מקנים לה מראה גברי משהו, העמידה סיר גדול על האש, צבעה אותם לאדום, הכינה גרבי ניילון יפים, גזרה, תפרה ווידאה שתראה 'פיצוץ'. בקו הזינוק, כשחבריה הגברים הדביקו לידיים קוביות סוכר, היא הוציאה ליפסטיק אדום וחייכה לעצמה. את המרוץ הזה היא תרוץ כמו אישה.


בגדי ספורט נשיים לא תמיד היו בנמצא והשמלה הלבנה איתה זכתה קתרין סוויצר במרתון ניו- יורק של 1972, הפכה לסמל לחיבור נשיות לעולם הספורט.

כל זה כבר היסטוריה, מי שעקב אחר הפרטים במשחקים האולימפיים האחרונים, לונדון 2012, ודאי שם לב למראה המרהיב של הספורטאיות. תסרוקות מרהיבות, לקים משעשעים – החיבור הזה בין ספורט לאופנה כובש את כל המסלולים מהחובבנים ועד למקצועיים ביותר.

בסופו של דבר כשאנחנו מרגישות יפה ונח – יותר כיף לנו לעשות הכל – גם לרחף על מסלול הריצה.

כמה טיפים:
הקפידי ללבוש חזייה טובה ומתאימה
בחרו את המראה שמחמיא לך ונח לך להראות בו
התאימו את הלק לסגנון הבגדים
הוסיפי ליפסטיק או גלוס למראה שלם וחגיגי
תיהנו מהדרך ותמיד, אבל תמיד תחייכו למצלמה!!
ZAZASPORTחצאיות ריצה, מכנסונים, שרוולונים והתאמה אישית של חזיות ספורט.

לפרטים לעל המבצע היכנסו לכאן
רחוב הגנים 7 קרית שאול, ת"א/גבול רמה"ש. פתוח בימים ג'-ה' 10:00-18:00 וביום ו' 9:30-14:00



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג