מתחילים הכי חזק: אליפות העולם בשחייה יוצאת לדרך עם ה-200 מעורב אישי של גורבנקו

אליפות העולם בפוקואוקה, יפן, תיפתח עם אחד המשחים המסקרנים של הנבחרת כבר ביום הראשון. עוד ישחו: לאה פולונסקי, סולובייצ'יק, גולובטי, פרנקל, חרותי והשליחים. דייויד מארש: "כל אחד מהנבחרת יכול להעפיל מהמוקדמות". הלו"ז המלא בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אחרי שהסתיימו תחרויות המים הפתוחים והשחייה האומנותית, וכשטורניר הכדורמים עדיין בעיצומו, ייפתחו מחר (בין שבת לראשון) תחרויות השחייה באליפות העולם בפוקואוקה, יפן, שיימשכו שמונה ימים, בהשתתפות 13 שחיינים ושחייניות של נבחרת ישראל.

לכתבות נוספות לקראת אליפות העולם בשחייה:
תחושת שליחות: האם השליחים של ישראל יעשו היסטוריה באליפות העולם בשחייה?
הכוח הנשי: חמישה משחים וחמש שחייניות לעקוב אחריהן באליפות העולם בשחייה
לא רק גורבנקו: ניתוח נבחרת ישראל בשחייה לאליפות העולם
אפילו פלפס בסכנה: חמישה משחים וחמישה שחיינים לעקוב אחריהם באליפות העולם

סגל השחיינים כחול-לבן כולל את מירון חרותי, תומר פרנקל, דניס לוקטב, בר סולובייצ'יק, מיכאל לייטרובסקי, רון פולונסקי, גל כהן גרומי ודניאל נמיר. סגל השחייניות כולל את אנסטסיה גורבנקו, דריה גולובטי, אביב ברזלי, לאה פולונסקי ואיילה ספיץ. מאמן המשימה הוא טום ראשטון, ויחד איתו בצוות ביפן יועץ העל דייויד מארש והמאמנים דימה ריבינסקי ודוד גמבורג.

דניס לוקטב ותומר פרנקל | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

שחייני הנבחרת הגיע ליפן הישר ממחנה אימונים בהונג קונג שם התכוננו לאליפות. משחי המוקדמות ייפתחו ב-4:30 בבוקר שעון ישראל ומשחי חצי הגמר והגמר ב-14:00 (שידורים חיים לכל התחרות בערוץ הספורט). כבר בהצגה הראשונה יזנקו 6 שחיינים ושחייניות למשחים אישיים, לפניכם לוח הזמנים המלא לשחיינים הישראלים בהצגה הראשונה (כל השעות לפי שעון ישראל):

04:35 אנסטסיה גורבנקו – 200 מעורב נשים
04:43: לאה פולונסקי – 200 מעורב נשים
05:04: בר סולובייצ'יק – 400 חופשי
05:47: תומר פרנקל – 50 מטר פרפר
05:53: מירון חרותי – 50 מטר פרפר
06:08: דריה גולובטי – 400 מטר חופשי
07:19: 4X100 חופשי שליחים לגברים

בניגוד לאליפות אירופה, שם משחי ה-200 מעורב אישי לנשים נערכים בסוף התחרות, כאן נקבל כבר בפתיחה את אחד המשחים המסקרנים ביותר בתחרות עבור ישראל. באליפות אשתקד גורבנקו סיימה במקום החמישי, אולם צפוי משחה ברמה גבוהה במיוחד ויהיה לה קרב קשה גם על ההעפלה לגמר, כשהיא מדורגת שישית ערב התחרות.

יועץ העל של איגוד השחייה דייויד מארש סיפר לקראת פתיחת האליפות: "אנחנו שנה אחת לפני המשחקים האולימפיים בפריז ואחת המטרות שלנו היא שהשחיינים והשחייניות שלנו יצברו ניסיון בתחרות ברמה הכי גבוהה שיש – זה יעזור לנו להתכונן לאולימפיאדה. המטרה שלנו בשבוע הקרוב היא לשחות היטב במוקדמות, להעפיל לחצאי הגמר וכמובן לגמרים. המוקדמות במשחי השליחים חשובים מאוד, כי רק שמונה הנבחרות הראשונות עולות ישירות לגמר. ההצלחה של שחייני ושחייניות הנבחרת באליפות ישראל בחודש שעבר מציבה אותם בעמדה טובה. כל אחד מסגל הנבחרת שהעפיל לאליפות העולם, ועל פי מחנה האימונים שעברנו, יכול להעפיל מהמוקדמות למשחי הערב".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג