מתחזית הים עד המסלול: כל מה שצריך לדעת לקראת משחה עמק חפר 2023

אילו מסלולים יש בשחייה ובאקוותלון, מה מזג האוויר ותחזית הגלים הצפויה, מהן הקטגוריות לפרסים ומה עוד אפשר לעשות באזור? משחה עמק חפר ייערך ביום שישי, ואנחנו מכינים אתכם הכי טוב שרק אפשר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מאיה מנדל במשחה עמק חפר | צילום: צלמי שוונג

משחה ואקוותלון עמק חפר, המשחה השני של העונה ב-Aquatic League, ליגת המים הפתוחים של שוונג, ייערך ביום שישי הקרוב בחוף בית ינאי. מאות שחייניות ושחיינים כבר הבטיחו את השתתפותם, ואם טרם עשיתם זאת, עדיין תוכלו להירשם דרך אתר המשחה. רגע לפני, רגע לפני, הכנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לקראת המשחה והאקוותלון.

תחזית ים
הים ביום שישי בשעות הבוקר צפוי להיות מצוין למשחה תחרותי, עם גלים קלים של בין 30 ל-50 ס"מ, כמעט ללא רוח (רוח מזרחית של 3 קמ"ש בשעת הזינוק לפי התחזית).

תחזית מזג אוויר
מבחינת מזג האוויר בשעות הבוקר כבר קריר יחסית וצפויות כ-24 מעלות צלסיוס בשעת הזינוק, אך בהמשך בשעה 9:00 צפויות כבר 27 מעלות. טמפרטורת המים עדיין גבוהה, כ-28 מעלות, וההמלצה היא להקפיד על שתייה מרובה לפני המשחה, שכן השילוב של המלח והחום עלול לגרום להתייבשות.

אילו מקצים יש בשחייה?
לשחייניות ולשחיינים יש שלושה מקצים תחרותיים – המקצה הארוך ל-4.7 ק"מ, מקצה בינוני ל-2.5 ק"מ ומקצה קצר ל-1.2 ק"מ.  כמו כן, לרשותכם מקצה 600 מטר עממי. לפירוט המסלולים המלאים ולמפה מוזמנים ללחוץ כאן.

אילו מקצים יש באקוותלון?
בנוסף למשחי הים המסורתיים, ישנם בפעם הרביעית ברציפות גם שני מסלולי אקוותלון (שחייה + ריצה) בתחרות – מקצה ארוך ל-750 מטר שחייה + 3.4 ק"מ ריצה ומקצה קצר (לילדים) של 500 מטר + 1.7 ק"מ ריצה. לפירוט המסלולים המלאים באקוותלון ולמפה מוזמנים ללחוץ כאן.

משחה עמק חפר | צילום: צלמי שוונג

פרסים וניקוד
מדובר כאמור בתחרות השנייה שמקנה ניקוד ל-Aquatic League, ליגת המים הפתוחים של שוונג. את ההסבר המלא לגבי שיטת הניקוד לליגה, תוכלו למצוא כאן. במקצה עצמו יוענקו מדליות לשלושת הראשונים בכל קטגוריית גיל (את פירוט קטגוריות הגיל תוכלו למצוא כאן), כמו גם גביעים לשלושת הראשונים בדירוג הכללי.

עמק חפר
חוף בית ינאי היפהפה ממוקם מדרום לנחל אלכסנדר. עמק חפר מתגאה ברצועת חוף מופלאה, בהופעות רבות של יונקים ימיים ובמי הים הצלולים. המשחה נערך בשיתוף המועצה המקומית עמק חפר ואם תרצו לקבל טעימה מהאטרקציות הנוספות שיש לאזור להציע, לחצו כאן.

לפרטים נוספים ולהרשמה למשחה לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג