משולש קטלני: רוכבת האופניים שנרצחה על רקע רומנטי

פרשת רצח סובבת סביב עולם האופניים לאחר שגופתה של אנה מוריה ווילסון נמצאה כשעליה פצעי ירי. המשטרה מחפשת אחר החשודה ברצח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
התאמנה ללא הפסקה על מנת להיות רוכבת מקצועית | צילום: shutterstock

בדרך כל ספורט גורם לאנשים לשמחה ולהגשמה עצמית או תחרותית, אך ישנם גם מקרים בהם ספורטאים נקלעים לסיטואציות שרחוקות מההילה של הענף. נכון לרגעים אלו המקרה שהתרחש בשבוע שעבר בקהילת האופניים האמריקנית ייזכר לשנים רבות בעקבות הירצחה של הרוכבת אנה מוריה ווילסון, אשר גופתה נמצאה בבית חברתה באוסטין טקסס כשעליה פצעי ירי שגרמו למותה.

הסיפור של ווילסון בת ה-25 מתחיל לאחר שהגיעה לטקסס כדי להתחרות במרוץ בשם Gravel Locos למרחק 150 ק"מ שם היא הייתה אחת המועמדות לניצחון. בשבוע שלפני הרצח ניצחה ווילסון את המרוץ הבלגי Waffle Ride, מה שהוסיף לרשימת הניצחונות שצברה לאחרונה. בנוסף לכך חשוב להבין מבחינת הסיפור כי ווילסון הייתה אחת מרוכבות השטח המוכשרות ביותר בארצות הברית, שעתידה המזהיר עוד לפניה. לראיה ניתן להגיד שרק לאחרונה היא הפסיקה את עבודתה בחברת האופניים ספשילייזד ( Specialized) וזאת רק על מנת להתמקד ברכיבה מקצוענית בלבד.

רצח באישון ליל

פרטי האירוע היבשים סובבים סביב הלילה של ה-11 במאי, אז התקבלה במשטרת אוסטין פנייה טלפונית על אישה צעירה שנמצאה מתה עם סימני ירי על גופה. המשטרה הגיעה למקום הרצח אך גם לאחר זיהוי הקורבן, לא נמצא הרוצח או המניע לרצח. ביומיים לאחר מכן הוציאה משטרת אוסטין צו מעצר כאשר החשודה ברצח של ווילסון היא הרוכבת קייטלינג ארמסטרונג. רק על מנת לחדד את הסיפור, ארמסטרונג היא שותפתה לרכיבה של ווילסון וזוגתו של האתלט קולין סטריקלנד.

פרטים על השתלשלות האירועים שבסופם מצאה ווילסון את מותה נחשפו ממספר מקורות. לפי עדות שנגבתה מחברתה של ווילסון שבביתה מצאה את מותה, ווילסון ובן זוגה של ארמסורונג, קולין סטריקלנד, יצאו לשחות ביום רביעי אחר הצהריים. לטענת סטריקלנד, הוא ו-ווילסון יצאו לאכול ארוחת ערב ובשעה שמונה וחצי בערב הוא החזיר את אותה לדירת חברתה, רכוב על אופנוע.

לפי מערכת האבטחה של הדירה, ווילסון אכן נכנסה לדירה עם הקוד האישי שלה בשעה 20:36. כמה דקות מאוחר יותר נצפה במצלמות האבטחה של אחד השכנים רכב SUV שעצר ליד הדירה. המשטרה הצליבה נתונים ומצאה שאותו רכב רשום על שם ארמסטרונג וסטריקלנד.

הנרצחת נורתה מספר פעמים

כאשר חברתה של ווילסון חזרה לדירתה בסביבות השעה עשר בלילה, היא מצאה אותה שרועה על רצפת חדר האמבט מתבוססת בדמה ולא מגיבה. מותה נקבע במקום על ידי המשטרה שדיווחו כי היא נורתה מספר פעמים על ידי אקדח 9 מ"מ. סטריקלנד הודה שיש ברשותו וברשות זוגתו ארמסטרונג אקדחים, אך הם מעולם לא עשו בהם שימוש ולדבריו הוא היה מזועזע מהפשע הנתעב הזה. הוא התקשה לבטא את רגשותיו על קרבתו לפשע הנוראי והוא סיפר כי אינו יכול להבין את הטרגדיה הבלתי נתפסת שקרתה. סטריקלנד אינו מואשם ברצח או בעברה אחרת, אך בת הזוג שלו ארמסטרונג מבוקשת כעת באשמת רצח בכוונת תחילה.

לטענתו של סטריקלנד נרקם רומן קצר בינו לבין ווילסון בסתיו האחרון, בזמן שהוא וארמסטרונג, זוגתו בשלוש השנים האחרונות, נפרדו באופן זמני. הרומן ארך כשבוע, לאחריו חזר לזוגיות עם ארמסטרונג. בדיעבד נודע לארמסטרונג על הרומן והיא החלה לאיים על ווילסון. נכון להיום מקום הימצאה של קייטלינג ארמסטרונג אינו ידוע והמשטרה סבורה שהיא נמלטה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג