מרתון שיקגו 2015 || המנצחים הם דיקסון צ'ומבה ופלורנס קיפלגט

הרץ הקנייתי שסיים בשנה שעברה במקום השלישי ניצח בזמן של 2:09:29 שע' במרוץ שהתנהל ללא מכתיבי קצב; פלורנס קיפלגט הקנייתית היא המנצחת בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיקסון צ'ומבה רץ קנייתי מנצח במרתון שיקגו 2015
דיקסון צ'ומבה רץ קנייתי מנצח במרתון שיקגו 2015

מרתון שיקגו, אחד משלושת המרתונים הגדולים בארצות הברית, הוזנק היום במזג אוויר מושלם אך ללא מכתיבי קצב לאור החלטת המארגנים. זו הסיבה העיקרית לכך שהתוצאה של המנצח השנה היתה איטית משמעותית מהתוצאות של המנצחים בשנתיים האחרונות, אבל מתח ואווירה היו בשיקגו.

דיקסון צ'ומבה מנצח במרתון שיקגו 2015

דהר לניצחון בקילומטרים האחרונים. דיקסון צ'ומבה חוצה את קו הסיום | צילום מסך

דיקסון צ'ומבה הקנייתי היה המנצח המאושר. הרץ שסיים שלישי בשנה שעברה (בזמן של 2:04:32 שעות) הסתפק הפעם בתוצאה של 2:09:29 אבל כמובן הרוויח את הישג השיא שלו כרץ מרתון. צ'ומבה הוציא לפועל את המהלך שלו בקילומטר ה-33 יחד עם סמי קיטווארה הקנייתי שהיה פייבוריט (סיים שני בשנה שעברה), אלא שצ'ומבה שמר הרבה יותר אנרגיה לקילומטרים האחרונים ולמעשה מהקילומטר ה-36 כבר דהר לניצחון ברחובות שיקגו. קיטוורה סיים שני בזמן של 2:09:51 וסמי נדונגו הקנייתי סיים במקום השלישי.

הקנייתים השלימו דאבל כשפלורנס קיפלאגאט, שסיימה שלישית בשנה שעברה (שניה אחרי פסילתה של ריטה ג'פטו) ניצחה הפעם בין הנשים, שהצליחו להיעזר בגברים כדי לתפוס קצב. קיפלאגאט חצתה את קו הסיום בזמן של 2:23:34 שעות. המנצח והמנצחת גרפו לכיסם 100 אלף דולר כל אחד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג