"מרוץ מדבר – מעניין, מגוון ונדיר בתקופה הזאת בשנה. אימצנו אותו בקבוצה בחום"

דן ישראלי, מאמן קבוצת Dan4Run מאשקלון, הקבוצה הגדולה ביותר שתיקח חלק במרוץ מדבר במצפה רמון, מספר על הבחירה במרוץ ("זכור לנו לטובה עוד מ-2017") וגם על תפישת עולמי כמאמן ("מרוצים הינם חלק מאבני הדרך שלנו"). עדיין לא נרשמתם? כעת הזדמנות אחרונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ מדבר | צילום: צלמי שוונג

אחרי שש שנים שלא התקיים, מרוץ מדבר במצפה רמון ייערך מחר (חמישי) בערב וכ-1,000 רצות ורצים כבר נרשמו למסלולים הריצה השונים, ל-5 ק"מ, 10 ק"מ, 21.1 ק"מ, וכן למסלול הצעדה ל-5 ק"מ. קבוצת ריצה אחת התעלתה על היתר ותהיה בעלת מספר הרצים והרצות הגדול ביותר, וזו קבוצת Dan4Run מאשקלון, בהובלת המאמן דן ישראלי.

לכתבות נוספות בנושא:
תזונה, קצבים ופנס ראש: טיפים לריצת לילה בשטח לקראת מרוץ מדבר ב-3 באוגוסט
"מרוץ כזה אין באף מקום, אחת החוויות שלא אשכח ושלא תרצו לפספס"
"פלורנטין של הנגב": כל האטרקציות סביב מרוץ מדבר במצפה רמון

 מסלול ייחודי, נופים עוצרי נשימה וירח מלא: הכל על מרוץ מדבר במצפה רמון

שוחחנו עם דן, שסיפר על האג'נדה שלו בנושא: "מרוצים הינם חלק מאבני הדרך בקבוצה וחברי הקבוצה לוקחים בהם חלק בכל המרוצים הגדולים בארץ ובחו"ל, ובמרוצי הביניים באזור. במרוצים מקומיים לרוב אנחנו הקבוצה הגדולה ביותר, וגם במרוץ מדבר, שלא היה מתוכנן תחילה, אנו מגיעים כקבוצה הגדולה ביותר. אנחנו מגיעים למרוץ כחוויה מגבשת עם הסעה מסודרת שלנו כקבוצה".

קבוצת DAN4RUN | צילום: פרטי

מה מיוחד מבחינתך במרוץ מדבר?
"חשוב לי לציין שמרוץ זה לא היה חלק מתוכנית האימונים השנתית של הקבוצה, אך אומץ בחום. קודם כל, כי הקבוצה לקחה בו חלק בקיץ 2017 והיה זכור לנו כחוויה טובה, וכן ממספר סיבות מקצועיות: ראשית, מדובר במסלול מעניין – רוב המרוצים שאנו לוקחים בהם חלק הינם מרוצי כביש, וזה מרוץ שטח. שנית, התקופה בשנה – בתקופת הקיץ אין מרוצים בשל החום והלחות הגבוהה, וזאת הזדמנות לשמר את היכולת למתאמנים בתנאים טובים. ולסיום, הגיוון – מדובר במרוץ לילה, בשטח, במדבר, משהו שאין הרבה ולא חווים כל יום".

ספר קצת על הקבוצה
"Dan4Run היא קבוצת ריצה מקצועית הפועלת באזור אשקלון החל מספטמבר 2016. הקבוצה נותנת מענה מקצועי לרצים ורצות מתחילים ומתקדמים בכל הגילאים ופועלים על פי רמות ותוכנית אימונים ייעודית למטרות הקבוצה על-פי גרף מאמצים. הקבוצה בנויה כך שהיא תומכת עוטפת ומובילה כל מתאמן למיצוי יכולתו האישית בתוך הקבוצה. יש לנו קבוצת מתחילים מהליכה לריצה עד 5 ק"מ, קבוצת מתקדמים למרחקי הביניים 15-10 ק"מ, קבוצת פרו למרחקי חצי מרתון ומרתון וגם שתי קבוצות טריאתלון, הן למבוגרים והן לילדים".

איך אתה הגעת לתחום?
"אהבתי לריצה בפרט, ולעולם הטריאתלון בכלל, הובילה אותי להתמקצע ולהתעמק בתחום. כספורטאי רצתי מתחת ל-3 שעות במרתון והשלמתי 6 פעמים תחרויות איש ברזל. החשיפה לעולם הזה גרמה לי לשינוי מהותי באורח החיים שלי. הבנתי שאת השנויים שחשתי על עצמי, אני רוצה לשתף לכלל ולהוביל אחריי לעולם הזה, שהפך חלק בלתי נפרד מחיי. כחלק מהלמידה שלי חשוב לי להתנסות בעצמי בטכניקות רעיונות ומחקרים שאני נחשף אליהם ולהחליט מה נכון עבור הדרך שלי. אני מאמין ביציאה מאזור הנוחות והצבת יעדים שחלקם נראים בהתחלה בלתי אפשריים ולהפוך אותם לאפשריים, לפרוץ את הגבולות כל פעם מחדש כי גבולות נועדו להיפרץ. הקמתי את הקבוצה במטרה לגרום למתאמנים להגשים מטרות שאת חלקם הם עדיין לא יודעים או לא מאמינים שבכלל הם יהיו מסוגלים לבצע".

עדיין לא רשומים למרוץ מדבר? היכנסו לאתר ועשו זאת כעת! נתראה על המסלול!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג