מרוץ הלילה הראשון של "פרדס רצה-כרכור"

מה מתוכנן במרוץ הלילה הראשון של פרדס רצה-כרכור? כל הפרטים והסרטון כאן בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

להרשמה למרוץ פרדס רצה-כרכור

תמיד יש פעם ראשונה ועבור המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור זה עומד להיות המרוץ הראשון והבכורה שלהם ועל מנת להשתלב באירועי המושבה שחוגגים לילה לבן באותם ימים הוא יהיה מרוץ לילה. עד כה נרשמו למעלה מ-1,000 רצים ורצות למרוץ שיתקיים בשלושה מקצים שונים שמתאימים לדרישות והאפשרויות של כל רץ ורץ שיבחרו להגיע ולהשתתף בו.

צ פ ו | המסלול של מרוץ פרדס רצה-כרכור

המקצה הראשון הוא למרחק של 2 ק"מ והוא מוגדר מקצה עממי ופתוח לכולם. בנוסף, יתקיימו עוד שני מקצים על מסלול מהיר למרחק של 5 ק"מ ולמרחק של 10 ק"מ אשר יהיו מקצים תחרותיים עבור רצים שהתאמנו והכינו את עצמם לקראתו. תוואי המסלול של המרוץ תואם את אופי המושבה ויעבור דרך השבילים הסובבים את המקום וישלבו בין ריצת כביש ושבילי עפר.

המטרה היא שכל רץ ורצה יתחברו לאירוע וירגישו חלק ממנו. על מנת להכין את הרצים לקראתו פרסמנו תכנית אימונים ייעודית למרוץ, אשר נכתבה על ידי המאמן שליו ברוש ושחולקה לשתי מטרות עיקריות. מטרה ראשונה למי שרץ עד כה 5 ק"מ בלבד ורוצה לשפר את המרחק ולרוץ כעת 10 ק"מ. מטרה שנייה המוצגת בתכנית האימונים היא שיפור התוצאה למרחק של 10 ק"מ לרצים מנוסים שכבר רצים באופן קבוע מרחק שכזה.

מרוץ הלילה שקיבל את השם "פרדס רצה-כרכור" יהיה על מסלול שיעבור ברחבי המושבה ויופיעו בו להקות מקומיות ועמדות דיג'יי שיעודדו את הרצים ויעניקו להם אנרגיות טובות. מדובר בחגיגה ובמסיבה ספורטיבית ובמרוץ לילה שפותח למעשה את אירועי לילה לבן במושבה ב-27 במאי.


לחצו להרשמה למרוץ פרדס רצה-כרכור




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג