מקטאר לווינגייט: אליפות ישראל בשחייה יוצאת לדרך

אחרי הישג השיא של אנסטסיה גורבנקו באליפות העולם, תתמקד בימים הקרובים השחייה הישראלית בזירה המקומית, כשהאליפות שנדחתה בעקבות המלחמה תצא לדרך עם מעל ל-800 שחייניות ושחיינים. טומרקין, גולובטי וקרטאבי בין המשתתפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעקב טומרקין | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

יומיים אחרי סיומה של אליפות העולם בקטאר וההישג ההיסטורי של השחייה הישראלית, תיפתח היום (שלישי) אליפות ישראל arena ותחרות הקריטריונים לנוער ובוגרים חורף 2024. התחרות, שנדחתה מדצמבר בעקבות המלחמה (ובעקבות התזמון בעונה נערכת בבריכות ארוכות ולא קצרות), מתקיימת במכון וינגייט ותימשך חמישה ימים. הצגות הבוקר ייפתחו בשעה 09:00 ומשחי הגמר ב-17:00.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו בגורבנקו נוחתת עם המדליה: "מקווה שזה מראה לילדות שהן יכולות להעז לחלום"
הסיבות לשיפור והרמה בעולם: ניתוח ההישג ההיסטורי של גורבנקו
אדים, שריטות או גומי שחוק? כך תטפלו נכון במשקפת השחייה שלכם

אמנם מרבית שחייניות ושחייני הנבחרת נמצאים במכללות בימים אלה, אולם גם בהיעדרם צפויים לזנק לבריכה כמה שמות גדולים. אנסטסיה גורבנקו, שזכתה השבוע במדליית הכסף באליפות העולם בקטאר, צפויה להשתתף באליפות  ולשחות משחה אחד או שניים, כמו גם חברתה לאימונים ולמשלחת בקטאר, דריה גולובטי, כאשר השתיים ינסו לשבור את השיאים האישיים שלהן וגם שיאי ישראל בהם הן מחזיקות. בין הגברים השחיין המעוטר ביותר יעקב טומרקין ינסה לזכות בתואר נוסף, וגם מרטין קרטאבי, שקבע לאחרונה את הקריטריון האולימפי ב-50 מטר חופשי, כמו גם אדם מראענה, ענבר דנציגר, יואב רומנו ונוספים.

אנסטסיה גורבנקו בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

שחיין המים הפתוחים, מתן רודיטי, שקבע את הקריטריון לפאריס באליפות העולם בקטאר, ישתתף במשחים ל-800 מטר ו-1,500 מטר כמו גם חברתו לנבחרת, עדן גירלואנצה. רודיטי וגירלואנצה מתכוננים לאליפות ישראל במים פתוחים באילת בחודש הבא, שם ייקבע סגל הנבחרת לשנה הקרובה ולאליפות אירופה. גם יונתן אחדות ומאור גורלניק יקחו חלק בתחרות.

בתחרות יוכלו השחיינים והשחייניות לקבוע קריטריונים למספר תחרויות בינלאומיות שיתקיימו בין אפריל ליוני השנה: אליפויות אירופה לבוגרים ולנוער, תחרות הרב אומות לנוער וקדטים וגביע קומן (מדינות הים התיכון). בחלק מהתחרויות קביעת זמני הקריטריון לא מבטיחה מקום בנבחרת, אלא התוצאה המהירה ביותר, כך שצפויים קרבות על המקומות בסגל.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג