מקום 34 לאביב לוי בסבב גביע העולם בטריאתלון, מקום 40 לאיתמר אשד

לוי הצעירה רשמה הופעה נאה בבכורה שלה בסבב היוקרתי: "הרגשתי שליחות לאומית עם אחריות גדולה". אשד זכה לעוד כמה נקודות במאבק על הדירוג האולימפי, מקום 56 לאיתמר לבנון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אביב לוי | צילום: פרטי

בזמן שבארץ המלחמה נמשכת, ישנם כמה ספורטאים וספורטאיות מישראל שמרימים את דגל המדינה בגאווה וממשיכים לייצג אותנו בחו"ל גם בימים אלה. היום (שבת) היו אלה שלושת הטריאלטים מנבחרת ישראל – אביב לוי, איתמר אשד ואיתמר לבנון, אשר זינקו לגביע העולם בטונגיונג, דרום קוריאה.

לכתבות נוספות בנושא:
מבוקר של מלחמה עד הדמעות והדגל: הישראליות באליפות העולם באיש ברזל
"חשבנו שאנחנו קשוחים מספיק לעמוד על קו הזינוק, גילינו שאנחנו לא"
כשהסגנית הנצחית הפכה לאלופה: סיכום אליפות העולם לנשים באיש ברזל

תנאי התחרות היו מאתגרים, עם מים קרים יחסית של 16.5 מעלות צלסיוס (וחליפות כמובן), כאשר גם מחוץ למים היה יחסית קר עם 13 מעלות. מדובר היה בתחרות למרחק ספרינט (חצי מהמרחק האולימפי) של 750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה.

אביב לוי | צילום: פרטי

בצד הנשי, עבור אלופת ישראל מ-TRI כנרת אביב לוי בת ה-20 הייתה זו הפעם הראשונה בתחרות מסבב גביע העולם, והיא הראתה יכולת טובה והתמודדות ברמה גבוהה עם המקום ה-34 מתוך 53 מתחרות, בזמן של 1:00:42 שעות. היא סיפרה בסיום כי הרגישה טוב בתחילת התחרות שחייה, אך בהמשך פחות מצאה את עצמה ויצאה בדבוקה השנייה. ברכיבה, במסלול עם עליות משמעותית נתנה עבודה טובה ובריצה הרגישה טוב והייתה מרוצה מהתוצאה בסיום.

"באופן טבעי הרגשתי היום מחויבות הרבה יותר משמעותית. ההופעה שלי בתחרות מהווה עבורי שליחות לאומית עם אחריות גדולה. זה נתן לי הרבה מאד כוח", סיכמה לוי. עוד שיתפה שזכתה להרבה ביטויי תמיכה ועידוד אישיים מצידן של ספורטאיות שהשתתפו בתחרות, נוכח המצב בישראל.

בצד הגברי, איתמר אשד, שרודף אחר ניקוד אולימפי בשאיפה להשיג את הכרטיס למשחקים בפריז, סיים במקום ה-40 מתוך 65 ספורטאים בזמן של 52:05 דקות. הוא זכה לכמה נקודות נוספות בדירוג, בו הוא כעת ניצב מעט מחוץ לרשימת המעפילים לפריז, אולם יש עוד לא מעט תחרויות לתקן זאת.

איתמר אשד | צילום: צלמי שוונג

הנציג הגברי השני של ישראל בתחרות, איתמר לבנון ממכבי TRIMORE תל אביב סיים במקום ה-56 בזמן של 58:36 דקות ולא צבר נקודות. בסיום סיפר: "רציתי לסיים במקום הרבה יותר טוב. נקודת הפתיחה שלי בשחייה, בה הניווט שלי לא היה טוב, גרמה לכך שנשארתי מאחור". על התחרות בימים אלו הוסיף: "על קו הזינוק הרגשתי שמדינת ישראל מאחוריי ושהפעם אני מקדיש את התחרות למשפחות שאיבדו את יקיריהם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג