מקום תשיעי ליהלי ויתקין בפולין, הבטיחה את מקומה באליפות העולם לנוער

הישג נהדר לטריאתלטית הצעירה, שהשיגה את הקריטריון לאליפות היוקרתית שתיערך הקיץ בהמבורג, וכן לאליפות אירופה לנוער. אצל הגברים, תומר שפירא ועומר צפריר קבעו את הקריטריון לאליפות אירופה לנוער. מקום 27 להגר כהן כליף אצל הבוגרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יהלי ויתקין | צילום: צלמי שוונג

הישג נהדר לטריאתלטית הצעירה יהלי ויתקין, שסיימה אתמול (שבת) במקום התשיעי בתחרות גביע אירופה לנוער באולשטין, פולין, ובכך הבטיחה את מקומה באליפות העולם לנוער שתיערך בהמבורג ביולי הקרוב. התחרות נערכה למרחק ספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ אופניים ו-5 ק"מ ריצה), וייצגו בה את ישראל 17 ספורטאיות וספורטאים בגיל נוער ועוד 3 מהנבחרת הבוגרת.

ויתקין, סגנית אלופת ישראל מ-TRI כנרת, שחתה מצוין ויצאה שישית מהמים אחרי 10:16 דקות ונותרה בחלק הקדמי של הדבוקה עד הסיום (33 טריאתלטיות זינקו), כשהיא קובעת זמן של 1:06:26 שעות. הישראלית הבטיחה בכך גם את מקומה באליפות אירופה לנוער שתיערך בטורקיה באוגוסט. מקרב הגברים, היו אלו תומר שפירא ועומר צפריר אשר בלטו עם מקום 15 ו-16 בהתאמה, ובכך קבעו את הקריטריון לאליפות אירופה לנוער גם הם.

בתחרות העלית לבוגרות, הגר כהן כליף (אס"א רופין) סיימה במקום ה-27 (מתוך 41 משתתפות) עם זמן של 1:03:39 שעות. עבור הישראלית היה זה סיום של תקופה אינטנסיבית במיוחד, בה השתתפה בארבע תחרויות תוך ארבעה שבועות. בשבוע שעבר, כזכור, רשמה הישג מצוין עם מקום שביעי בגביע אפריקה במצרים, אולם הפעם הייתה זו התחרות הפחות טובה שלה מבין הארבע. אצל הגברים בעלית שחר עגור סיים במקום ה-43 עם 55:33 דקות (מתוך 70 משתתפים). אלון כהן לא סיים.

נבחרת ישראל לתחרות בפולין | צילום: איגוד הטריאתלון

ליאור כהן המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון: "משלחת של 20 ספורטאים כחול-לבן יצאה לתחרות בפולין, 17 ספורטאים מהנוער יצאו במטרה לקבוע קריטריונים לאליפות אירופה ועולם לנוער, ועוד 3 עלית. בין ספורטאי הנוער הייתה זו יהלי ויתקין (ROAD RUNNER) אשר הבטיחה את השתתפותה באליפות העולם ואליפות אירופה, כאשר סיימה במקום התשיעי בקרב הנערות ומקרב הנערים היו אלה תומר שפירא ועומר צפריר (ROAD RUNNER), אשר הבטיחו את השתתפותם באליפות אירופה כשסיימו במקומות 15 ו-16 בהתאמה. את הספורטאים ליוו ניר יגודה (יו"ר ועדה מקצועית), עידו כצנלבוגן (מאמן אקדמיה) ואור ברגר (מאמן טרימור)".

בסוף השבוע הקרוב ייערך אחד מאירועי השיא של העונה, עם אליפות אירופה לבוגרים במדריד. את ישראל ייצגו בתחרות ארבעה טריאתלטים: אלוף ישראל שחר שגיב, סגנו איתמר לבנון, וכן איתמר אשד ורועי זוארץ. התחרות תיערך למרחק האולימפי.

שאר התוצאות של הישראלים בפולין:
נשים: אופק לוינסקי (מקום 19), הילה אריאס (20), עדי כספי (24), דרור מלכי (29)
גברים: רום שלו (מקום 23), שביט חייט (33), ניב ברם (37), רואי כהן (41), תומר גיא (46), רום רבר (48), אייל ויינשטיין (56) עידו מור (57), אייל חן (לא סיים), עדי אפק (לא סיים)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג