מקום 7 להגר כהן כליף בגביע אפריקה במצרים, מקום 9 לאביב לוי, רועי זוארץ 11

הטריאתלטים הישראלים רשמו תוצאות יפות בתחרות מסבב גביע אפריקה בשארם א שייח, כאשר כהן כליף הרשימה במיוחד בשחייה וברכיבה: "מאוד מרוצה מהביצוע, מקנה לי ניקוד עולמי חשוב להמשך"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הגר כהן כליף | צילום: הראל זילברמן

שתי טריאתלטיות וחמישה טריאתלטים מנבחרת ישראל השתתפו היום (שישי) בתחרות מסבב גביע אפריקה בטריאתלון, שנערכה בשארם א שייח במצרים. מדובר בתחרות שמטרתה העיקרית היא השגת ניקוד עולמי יקר לדירוג, ואכן הישראלים עשו זאת, על אף תנאי מזג אוויר לא פשוטים, כאשר הטמפרטורה הגיעה ל-30 מעלות ולוותה ברוחות חזקות.

התחרות נערכה למרחק ספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה על אופניים ו-5 ק"מ ריצה), כאשר מי שהגיעה למקום הגבוה ביותר בנבחרת הייתה הגר כהן כליף, שנמצאת בימים אלו ברצף תחרויות ונראה שנכנסה לקצב. כהן כליף סיימה במקום השביעי בתחרות (מתוך 22 מזנקות) עם זמן של 1:06:01 שעות, דקה ושתי שניות אחרי המנצחת מרגוט גרבדיאן הקמבודית. שני מקומות בלבד אחריה סיימה אלופת ישראל הטרייה מ-TRI כנרת אביב לוי, שסיימה את המסלול ב-1:07:10 שעות.

אביב לוי | צילום: צלמי שוונג

כהן כליף סיפרה לשוונג: "יצאתי ראשונה מהשחייה וראשונה לרכיבה, ברכיבה חזרה הצלחתי לרדת ראשונה לריצה, ואז רצתי כשאני מדורגת חמישית, ובסוף עקפו אותי שתי טריאתלטיות. למרות הסיומת, אני מאוד מרוצה מהביצוע שלי, שגם מקנה לי ניקוד חשוב להמשך". אביב לוי סיפרה: "קיימת בי תחושה של אכזבת מה, מכך שבריצה לא הצלחתי להציג את הכושר הטוב בו אני מצויה לאחרונה. אני עדיין בתחילת דרכי הבינלאומית ואני בטוחה שכשאצבור יותר ניסיון תחרותי אוכל להצליח הרבה יותר".

אצל הגברים קיבלנו שדה מעובה יותר של 48 טריאתלטים, ומי שסיים במקום הגבוה ביותר מבין הישראלים היה רועי זוארץ. מדליסט הארד מאליפות ישראל האחרונה ב-TRI כנרת סיים במקום ה-11 אחרי 58:31 דקות, 34 שניות מהפודיום ו-1:08 דקות מהמנצח מת'יו רייט מברבדוס. איתמר לבנון סיים במקום ה-26 עם 1:01:14 שעות, אלמוג אלעזרי סיים 30 עם 1:03:12 שעות, אודי אלחנטי 35 עם 1:05:11 ומעיין גלנץ לא סיים.

רועי זוארץ | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג