מקום שביעי לאווה פביאן בסבב האירופי במים פתוחים, מתן רודיטי שמיני

הישגים יפים לנבחרת ישראל במשחה ל-10 ק"מ בסרביה, במה ששימשה כתחרות ההכנה האחרונה לקראת אליפות העולם. המאמן אמיר עופר: "גאה מאוד בשחייניות ובשחיינים על המשחה היום, הפגינו כושר טוב תחת עומס אימונים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אווה פביאן | צילום: איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים השתתפה היום (שבת) בתחרות הסבב האירופי שנערכה בסרביה במשחה ל-10 ק"מ ורשמה הישגים יפים. אווה פביאן סיימה במקום השביעי בתחרות, הגבוה ביותר בנבחרת, בעוד מתן רודיטי סיים במקום השמיני במשחה המקביל לגברים.

עבור פביאן בת ה-29 מדובר בהישג הטוב ביותר שלה בסבב האירופי מחוץ לישרא, לאחר שבעבר סיימה פעמיים במקום הרביעי בתחרויות הסבב באילת. היא עצרה את השעונים 2:02:32 שעות, כשהיא מקדימה את אמבר קיגן הבריטית ב-4 עשיריות ממש בנגיעה ורחוקה רק 16 שניות מהפודיום.

לכתבות נוספות
מדד העוצמה: כך הצליחו תומר פרנקל ודניס לוקטב לשפץ את טבלת השיאים
תקרית קשה: המדליסט האולימפי הצרפתי התפרץ על מאמן והושעה מאליפות העולם
כשהים מחייך: צפו בסרטון הסיכום הרשמי של משחה "דולפין" אשדוד 

מי שניצחה במשחה הייתה סגנית אלופת העולם ב-25 ק"מ, ליאה בוי הגרמנייה, אריאנה ברידי האיטלקייה זכתה בכסף ובטינה פביאן ההונגרייה בארד. עוד מהזווית הישראלית עדן גירלואנצה, שסיימה השנה את לימודיה במכללות בארה"ב, סיימה במקום ה-13 עם 2:09:48 שעות, אורין גבלן סיימה במקום ה-15 עם 2:17:04 שעות. זאת מתוך 20 שחייניות זינקו למשחה.

זיו כהן, מתן רודיטי ועדו גל | צילום: איגוד השחייה

במשחה הגברים השתתפו ארבעה שחיינים מישראל שסיימו בזה אחר זה במקומות 8 עד 11: רודיטי היה בדבוקה המובילה ממש עד השלבים האחרונים של המשחה, אולם נחלש מעט בהקפה האחרונה וכאמור סיים שמיני בזמן של 1:53:33 שעות, 1:33 מהפודיום בפער שנוצר כולו בהקפה האחרונה. עדו גל סיים תשיעי עם 1:54:19 שעות, מיד אחריו במקום העשירי הגיע זיו כהן עם 1:54:23 שעות ובמקום ה-11 סיים יונתן אחדות עם 1:54:28 שעות.

מי שניצח במשחה הודות לפיניש נהדר היה קרישטוף רזובסקי ההונגרי, בזמן של 1:51:53.70 שעות. שאר הפודיום היה איטלקי, כשמרצלו גווידי סיים שני, ארבע שניות אחרי המנצח, ומריו סנצולו סיים שלישי, שנייה וחצי לאחר מכן. בסך הכל לקחו חלק במשחה הגברים 22 שחיינים.

מאמן הנבחרת אמיר עופר סיכם: "אני גאה מאוד בשחייניות ובשחיינים על המשחה היום, כולם נתנו הכול במים. שחייני סגל אליפות העולם הפגינו כושר טוב תחת עומס אימונים, מכאן נמשיך למחנה אימונים ביוון על מנת להמשיך להשתפר ולהתכונן לאליפות העולם ביפן בחודש הבא".

נבחרת ישראל במים פתוחים בבלגרד | צילום: איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג