מפגש מאמנות ומאמנים ראשון התקיים לקראת צ'אלנג' ישראמן 2024

כ-40 מאמנות ומאמני טריאתלון מכל הארץ הצטרפו למפגש מקוון עם הפקת התחרות שתיערך ב-1 במרץ, כדי לקבל עדכונים ולדון על ההכנות, ההנחיות ומיזמי הזיכרון וההנצחה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הזינוק לשחייה בישראמן | צילום: צלמי שוונג

הפקת צ'אלנג' ישראמן כינסה היום (שלישי) מפגש מאמנות ומאמנים ראשון לקראת צ'אלנג' ישראמן 2024 שייערך ב-1 במרץ באילת. למפגש המקוון הצטרפו כ-40 מאמנות ומאמני קבוצות טריאתלון מכל הארץ, אשר קיבלו מידע לקראת התחרות וגם מקום לשאלות והערות.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו: גם כשהוא מפונה מביתו, דן אלתרמן ממשיך להתכונן לצ'אלנג' ישראמן 2024
האזינו: מתכוננים לצ'אלנג' ישראמן עם אריאל הלר
תכנית אימון למרחק חצי איש ברזל לקראת צ'אלנג' ישראמן: יוצאים לדרך!

במפגש סיפרו מארגני התחרות בהרחבה על ההתקדמות בהכנות, התיאומים והאישורים מול המשטרה, פיקוד העורף ושאר הגורמים הרלוונטיים, וכן שיתפו אותם במסקנות מהסיור האחרון של ההפקה באילת שנעשה בשבוע שעבר.

הרכיבה בישראמן | צילום: ערן לוי

חלק נכבד בשיחה נסוב סביב נושא הזיכרון וההנצחה של חברי קהילת הספורט במהלך האירוע, הן במסגרת הטריאתלון והן במסגרת חצי המרתון. ניתנה למאמנים במה להציע רעיונות לדרכי הנצחה ראויות לדעתם במהלך התחרות, מתוך כוונה שהאירוע, כאירוע ישראלי ותיק, יסוב סביב המציאות הישראלית שלצערנו כוללת לא מעט שכול בחודשים האחרונים.

בנוסף, עודכנו המאמנים על שיתוף הפעולה עם חברת צ'אלנג' העולמית, האיכפתיות והדאגה הרבה שלהם לישראל מאז 7 באוקטובר והמחויבות להצלחת האירוע כאירוע ישראלי שורשי, במיוחד בימים אלו. בהמשך, מתוכנן גם מפגש מאמנות ומאמנים פרונטלי בסמוך יותר לתחרות כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג