מסר מאלוף העולם: צפו בסרטון המרגש שצילם יאן פרודנו לאור אשכר

אחד הטריאתלטים הגדולים בהיסטוריה שמע על פציעתו של הישראלי בפיגוע בתל אביב ושלח סרטון בו הוא מאחל לו החלמה מהירה: "מקווה לראות אותך על מסלול התחרויות בקרוב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אור אשכר ויאן פרודנו בתל אביב | צילום: פרטי

בעוד מצבו של הטריאתלט אור אשכר, שנפצע בפיגוע בתל אביב, מוסיף להיות קשה מאוד, שלח לו אחד מגדולי הטריאתלטים בהיסטוריה יאן פרודנו מסר ובו הוא מאחל לו החלמה מהירה. השניים נפגשו כאשר פרודנו היה בארץ בנובמבר האחרון ואף הצטלמו יחד. אלוף העולם שלוש פעמים (2015, 2016 ו-2019) והאלוף האולימפי מבייג'ין שמע את החדשות ושלח סרטון לחבריו של אור בארץ.

בסרטון שצילם פנה לאור ואמר: "שמעתי את החדשות, מאוד הצטערתי לשמוע אותן, אני מקווה שתחלים בקרוב, תמצא את הכח ותזכור את הימים הטובים, של להתחרות, לעשות טריאתלון, להתאמן, לצאת לטבע וליהנות מהשלווה. אני מקווה לראות אותך על מסלול התחרויות בקרוב, ורק טוב בדרך שלך להחלמה".

צפו במסר של יאן פרודנו לאור אשכר:

כזכור, אשכר בן ה-33 נפצע במצב אנוש בפיגוע ביום חמישי האחרון ברחוב דיזנגוף. בשבת דווח על שיפור קל והתייצבות במצבו, כשמנהל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו סיפר כי הוא יצא מסכנת חיים מיידית. עם זאת, מאז אין שיפור נוסף, והוא נותר במצב קשה מאוד, כשהוא עודנו מורדם ומונשם.

אור מוכר לרבים בקהילת טריאתלון המרחקים הארוכים בישראל. רק באוקטובר האחרון הוא השתתף באליפות העולם באיש ברזל בהוואי לאחר שהשיג את הסלוט הנחשק, יש לו גם זמן שיא של 9:52:27 שעות במרחק איש ברזל מאיירונמן טאלין, 2:43:38 שעות ממרתון ולנסיה, ועוד שלל תחרויות מכל העולם. ב-2020, הגיע במקום הרביעי בקטגוריית הגיל שלו בחצי איש הברזל בישראמן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג