שיפור במצבו של הטריאתלט אור אשכר שנפצע בפיגוע: "יצא מסכנת חיים מיידית"

מנהל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו עדכן במצבו של הטריאתלט איש הברזל שנפצע קשה בפיגוע בתל אביב: "הגיע במצב אנוש, לשמחתי הפינוי היה מהיר. אנחנו בשיפור מסוים אבל הדרך עוד ארוכה, הדבר העיקרי כרגע זה לתמוך במשפחה ובחברים".
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אור אשכר בישראמן | צילום: צלמי שוונג

הטריאתלט איש הברזל אור אשכר, שנפצע קשה בפיגוע ביום חמישי בערב ברחוב דיזנגוף בתל אביב, יצא מסכנת חיים מיידית, כך מעדכון שנתן הפרופסור רוני גמזו, מנהל בית החולים איכילוב, בו מאושפז אור, אולם מוסיף כי הדרך עוד ארוכה.

לפי פרופ' גמזו: "הפגיעות היו מאוד מורכבות במקומות מאוד בעייתיים, אור הגיע אלינו במצב אנוש בפציעה שסיכנה את חייו בכל שנייה, לשמחתי הפינוי היה מהיר מאוד והטיפול היה מהיר מאוד עם ירידה מהירה לחדר ניתוח. הצוותים הצליחו להוציא אותו בשעות הראשונות מכלל סכנה מיידית חיים. עכשיו אפשר לומר שהוא לא במצב אנוש או סכנה מיידית לחיים".

עוד הוסיף: "אנחנו בשיפור מסוים אבל הדרך ארוכה. הפציעה מאוד קשה, חתכה את הצוואר, את כלי הדם הראשיים בצוואר. אנחנו כרגע בתמיכה, כל המערכות יציבות ואני רוצה להיות אופטימי, אבל הדרך מאוד ארוכה. הדבר העיקרי כרגע זה לתמוך במשפחה, לתמוך בחברים, עשרות חברים שנמצאים כאן, אנחנו רוצים לתת להם את כל התמיכה ולתת תקווה, אנחנו עושים את כל המאמצים, בסך הכל כרגע אנחנו רואים התייצבות מלאה, הוא בחור צעיר, חזק, התייצבות מלאה של כל המערכות שלו, אבל הדרך היא עוד ארוכה".

אור אשכר בישראמן | צילום: צלמי שוונג

אור אשכר בן ה-33 מוכר לרבים בקהילת טריאתלון המרחקים הארוכים בישראל. רק באוקטובר האחרון הוא השתתף באליפות העולם באיש ברזל בהוואי לאחר שהשיג את הסלוט הנחשק, יש לו גם זמן שיא של 9:52:27 שעות במרחק איש ברזל מאיירונמן טאלין, 2:43:38 שעות ממרתון ולנסיה, ועוד שלל תחרויות מכל העולם. ב-2020, הגיע במקום הרביעי בקטגוריית הגיל שלו בחצי איש הברזל בישראמן.

אתמול סיפר עליו לשוונג מאמנו ענר שרמן: "הבן אדם הוא לב גדול, אין בן אדם שלא אוהב אותו, שקט צנוע ורק טוב. לא נמצא מישהו שאומר עליו מילה רעה, זה הבן אדם הכי נחוש שאני מכיר ואם יש מישהו שיכול לשרוד דבר כזה, ואני רק מאחל לו שייצא מזה בריא וללא נזק, זה אור. הוא חשוב לעולם, חשוב לספורט וחשוב לי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • erez הגיב:

    בסד
    לכב משפחת אשכר בעזה יתברך אור ישוב לשיגרת חייו וימשיך בפעילות בעזה השם יתברך
    רפואה שלימה מהשמיים בין כל שאר חולי ישראל

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג