מנצח מקצה חצי המרתון היה רשום למקצה של ה-10 ק"מ

כזה עוד לא היה לנו: המנצח בחצי המרתון באחת מהערים מהממלכה המאוחדת היה משוכנע שהוא רץ בכלל את המקצה של ה-10 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במקצה חצי מרתון שנערך בבריסטול בדרום מערב אנגליה, ניצח עומר אחמד, תושב ברמינגהאם, בזמן נהדר של 63 דקות. כמובן שהדבר לא בדיוק היה פותח מהדורות חדשות ומוזכר באתרי חדשות אלמלא טוויסט קטן בעלילה: אחמד היה בטוח שהוא רץ בכלל במקצה הקצר יחסית, של ה-10 ק"מ ורק באמצע ובסיום המקצה גילה שהוא למעשה התחרה במקצה הארוך יותר.

מה שכפי הנראה גרם לבלבול של המנצח והרץ המוכשר היא העובדה שמקצה ה-10 ק"מ התקיים במספר גלים, ואילו עומר זינק בגל של הרצים המהירים – שהוזנקו יחד עם רצי חצי המרתון והיו עם מספרי חזה בצבע זהה. עוד נוסיף כי אמנם המקצים השונים רצו במסלולים נפרדים, אולם נפגשו בשלב מסוים באמצע הדרך. לגבי עומר, אם תהיתם, מדובר בשיא אישי.

חצי מרתון ברמינגהאם | צילום: shutterstock

"הייתי בטוח ב-100 אחוז שאני רץ את מקצה ה-10 ק"מ, כך סיפר אחמד בתום המקצה. "כשהגענו לאזור הקילומטר השישי שאלתי את אחד הרצים שרץ לידי האם אנחנו במקצה הקצר, אולם הוא אמר לי שאנחנו במקצה חצי המרתון". מה שעוד יותר מפתיע בסיפור, היא העובדה שברגע שעומר הבין שהוא במקצה של חצי המרתון, הוריד קצב על מנת לא להישרף, כדבריו. "מיד אחרי שהבנתי שאני בעצם במקצה של חצי המרתון האטתי קצת", סיפר עומר. אנחנו רק תוהים אם מדובר בקצב האיטי שלו לכמה מגיע הקצב המהיר שלו שכן על פי תוצאת הסיום של חצי המרתון מדובר בפחות מ-2:25 שעות במרתון מלא.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג