ממשיכים ברכש: "המנוע" נילס פוליט הוחתם ב"סייקלינג אקדמי"

קבוצת "ישראל סייקלינג אקדמי", החתימה רוכב נוסף לקבוצתה שנחשב לכישרון עולה בענף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קצב ההחתמות בקבוצה הישראלית "ישראל סייקלינג אקדמי" לא נרגע לרגע ולאחר שהיא השתלטה על קבוצת קטושה-אלפסין וקיבלה את הרישיון שלה להתחרות כאחת מ-18 הקבוצות הגדולות בעולם בשלוש השנים הקרובות בטור דה פראנס ובמרוצי הגרנד טור, ממשיכה הקבוצה להתחזק עם כישרון חדש.

הצטרף לסייקלינג אקדמי. נילס פוליט | צילום: Jérémy-Günther-Heinz Jähnick

הפעם מדובר בנילס פוליט, 25, שמוכר בעונה האחרונה בזכות סדרת הישגים משמעותיים בקלסיקות, בהם גם הגעתו במקום השני במרוץ שנחשב לאחד הקשים "פאריס-רובה". פוליט הוחתם היום (שלישי) בקבוצת "ישראל סייקלינג אקדמי", שעומדת ככל הנראה לקבל את החותמת הסופית ולעלות לדרג המרוצים הגבוה בעולם – הגרנד טור. אם הדבר יקרה, תתחרה הקבוצה לראשונה בטור דה פראנס ואף בפריז-רובה.

פוליט מגיע לאקדמי מקבוצת קטושה שבמסגרת ההסכם עמה, אקדמי תקבל את רישיונה להתחרות בדרג העולמי הבכיר. אקדמי צירפה בשבועיים האחרונים שישה רוכבים מצטיינים מקטושה וביניהם את ריק זאבל הגרמני, אלכס דאווסט הבריטי שהחזיק בשיא העולמי במהירות למרחק של שעה והרוכב הספרדי דני נבארו. אך פוליט נחשב בעיני ההנהלה המקצועית של הקבוצה תוספת הכוח החשובה מביניהם ולכן יקבל מ"סייקלינג אקדמי" את המפתחות להוביל אותה בכל מרוצי הקלסיקות .

"אני מאושר להגיע לאקדמי", אמר פוליט שהיה מבוקש גם על ידי קבוצות הגדולות בעולם. "היתה לי עונה גדולה, אבל עם הקבוצה החזקה שנבנתה באקדמי – אני יכול להשיג יותר". חברו לאקדמי, הגרמני אנדרה גרייפל, שהצטרף רק לאחרונה לקבוצה אמר שצירופו של פוליט הוא צעד חשוב והוסיף כי, "יש לו מנוע אדיר. הוא כבר רוכב הקלסיקות הכי טוב בגרמניה ואני מקווה שיהיה הטוב בעולם".

כעת המטרה של ישראל סייקלינג אקדמי תהיה לבנות סגל מספיק חזק ועמוק שיורכב מהרוכבים המובילים שלה בהווה כולל הישראלים, רוכבים חדשים שכבר הוחתמו לעונה הבאה כמו דן מרטין האירי ורוכבים שיגיעו מקבוצת קטושה שם אפשר למצוא שמות כמו אנריקו בטאין, אלכס דאווסט, רטו הולנסטיין. בכל מקרה, הסגל מוגבל ל-30 רוכבים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג