ממשיכות להדהים: מקום 5 בעולם לנבחרת השחייה האמנותית בתרגיל הקבוצתי החופשי

עוד הישג שיא לנבחרת ישראל עם סיום אליפות העולם ביפן. שמונה השחייניות זכו לציון של 247.7290 נקודות ורשמו את הדירוג הגבוה ביותר של ישראל בתרגיל קבוצתי באליפות העולם. בשקלול הציונים - מדורגת הנבחרת במקום החמישי הכללי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית באליפות העולם | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

נבחרת השחייה האמנותית של ישראל ממשיכה לנפץ את תקרות הזכוכית, ואחרי המקום הרביעי ההיסטורי בדואט, היום (שישי) הגיע המקום החמישי בעולם בגמר התרגיל הקבוצתי החופשי באליפות העולם בפוקואוקה, יפן. מדובר בדירוג הגבוה ביותר של ישראל בתרגיל קבוצתי באליפות עולם, שיפור של שני מקומות לשיא הקודם שהיה המקום השביעי מהאליפות בבודפשט אשתקד.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג היסטורי: מקום רביעי לשלי בובריצקי ואריאל נשיא באליפות העולם בשחייה אמנותית
תחושת שליחות: האם השליחים של ישראל יעשו היסטוריה באליפות העולם בשחייה?
לא רק גורבנקו: ניתוח נבחרת ישראל בשחייה לאליפות העולם
מקום 13 בעולם לנבחרת ישראל בשליחים במים פתוחים, גמר חמישי בשחייה האמנותית

הנבחרת העלתה את דרגת הקושי מהמוקדמות, אך צברה שתי טעויות שהורידו אולמנטים לציון הבסיס (Base-Mark) שהקנו לה את דרגת הקושי 35.3, השלישית בגובהה בגמר. הציון לו זכתה היה 247.7290 נקודות, כאשר סין זכתה במדליית הזהב עם 329.1687 נקודות, יפן בכסף (317.8085), אוקראינה בארד (256.2415) וספרד סיימה רביעית (249.6521).

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית באליפות העולם | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

בתרגיל השתתפו: שלי בובריצקי, מאיה דורף, נוי גזלה, קתי קונין, איה מזור, ניקול נחשונוב, אריאל נשיא ונטע רוביצ'ק. המאמנות האחראיות על התרגיל: לריסה קונין ו-ולריה אפריאלבה. הנבחרת סיימה את האליפות עם מאזן מושלם של חמישה גמרים מתוך חמישה תרגילים, בהם כאמור שני דירוגי שיא (המקום הרביעי של הדואט החופשי והמקום החמישי היום).

החדשות הטובות עוד יותר מגיעות בחיבור שלושת התרגילים הקבוצתיים, כפי שנעשה במבחנים האולימפיים לפריז, שם מדורגת נבחרת ישראל במקום החמישי בעולם. מיקום דומה בשנה הבאה באליפות העולם בדוחא עשוי להעניק לנבחרת לראשונה את הכרטיס הקבוצתי למשחקים האולימפיים. דירוג זה גם מקנה לכל עשר הספורטאיות מעמד של סגל כסף בוועד האולימפי.

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית באליפות העולם | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

יו"ר ענף השחייה האומנותית באיגוד השחייה, נעם צבי, סיכם את האליפות: "הצבנו אתגר קשה ביותר לנבחרת – העפלה לכל חמש התוכניות האולימפיות. לא רק שהנבחרת עשתה זאת – הדירוגים בתוך הגמר ואף הקרבה למדליות היו מעבר לכל דמיון. העבודה הקשה, וההתמדה של הספורטאיות, המאמנות והצוות המלווה, השתלמו ובגדול. אנחנו מוכנים לתחרות הגדולה מכולם, שהיא אליפות העולם בדוחא, שבה נקבעת ההעפלה למשחקים האולימפיים, גם בדואט וגם בקבוצתי. הצוות המלווה, אף שהיה מצומצם בהשוואה למדינות אחרות ברמה עולמית זו, עשה עבודה מדהימה כל אחד בחלקו וגם להם חלק גדול בהישג האדיר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג