ממשיכות להדהים: מקום ראשון לדואט הישראלי בשחייה אמנותית בגביע העולם

אחרי הזהב של שלי בובריצקי ואריאל נשיא, הן זכו גם במדליית הארד בקנדה וסיימו ראשונות בסיכום שני התרגילים יחד עם אוקראינה. הנבחרת סיימה את האליפות עם שלוש מדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא | צילום: איגוד השחייה

מקום ראשון מדהים לדואט של נבחרת ישראל בשחייה אמנותית בתחרות גביע העולם שהסתיימה אתמול (ראשון) בקנדה. אחרי שזכו במדליית הזהב בתרגיל הדואט הטכני (הקצר), הוסיפו שלי בובריצקי ואריאל נשיא מדליית ארד בתרגיל החופשי.

במקום הראשון בתרגיל זה סיימה איטליה עם 321.2667 נקודות, ואחריה אוקראינה עם 291.6916 נקודות, כאשר הדואט הישראלי זכה ל-281.5043 נקודות ושוב עקף את מקבילו היפני המועמד למדליה אולימפית, וכן נבחרות חזקות נוספות (14 דואטים זינקו לתרגיל זה).

הדואט עם צוות האימון של הנבחרת | צילום: איגוד השחייה

בסיכום שני התרגילים של הדואט, ניצב הדואט הישראלי במקום הראשון בצוותא עם אוקראינה (לפי דירוג הסבב העולמי) וזכה בפרס של 8000 דולר. מדובר בהישג חסר תקדים לשחייה האמנותית הישראלית בכלל, ולדואט הישראלי בפרט, שזכה לכותרות בולטות בפרסומי איגוד השחייה העולמי. מאמנות הדואט הן סבטלנה בלכר והספרדייה אנה טרס.

שתי המדליות של הצמד מצטרפות למדליית הארד בתרגיל הקבוצתי הטכני ומסכמות תחרות היסטורית עבור ישראל, שכעת תישא את עיניה לעבר אליפות אירופה, שתיערך במסגרת המשחקים האירופיים בפולין, ואליפות העולם, שתיערך בקיץ ביפן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג