היסטוריה: מדליית זהב לנבחרת ישראל בגביע העולם בשחייה אמנותית

הישג חסר תקדים לדואט הישראלי בקנדה: שלי בובריצקי ואריאל נשיא ניצחו בתרגיל הטכני, והקדימו לראשונה אי פעם מעצמות שחייה אמנותית כמו אוקראינה, יפן וארה"ב. המאמנת סבטלנה בלכר: "עשינו היסטוריה, אני עדיין לא מעכלת".
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: באדיבות איגוד השחייה

הישג היסטורי חסר תקדים לנבחרת ישראל בשחייה אמנותית בגביע העולם, בתחרות המתקיימת בסוף השבוע בקנדה. הדואט של הנבחרת, המורכב משלי בובריצקי ואריאל נשיא, זכה במדליית הזהב בתרגיל הטכני, כאשר הוא מקדים לראשונה אי פעם את נבחרת אוקראינה החזקה, וכן נבחרות חזקות נוספות כמו יפן, קנדה, ארה"ב ועוד.

שחייניות הדואט ניצחו לאחר שהציגו את התוכנית עם רמת הקושי הגבוהה ביותר בתחרות, הפגינו רמת ביצוע מצוינת ללא עונשין וצברו 233.4292 נקודות. המאמנות סבטה בלכר ואנה טרס החליטו ארבע שעות לפני התחרות להעלות את רמת הקושי ובובריצקי ונשיא הראו מקצועיות ומצוינות והצליחו לבצע את רמת הקושי הגבוהה. תחרות גביע העולם היא הראשונה העונה וגם הראשונה המתקיימת עם החוקים החדשים, שנראה כי הנבחרת הישראלית למדה היטב.

20 תרגילי דואט הוצגו בתחרות, כאשר במקום השני סיימה הפייבוריטית לניצחון אוקראינה עם 231.6543 נקודות ובשלישי יפן עם 204.1083 נקודות. כאמר, זו הפעם הראשונה בה נבחרת ישראל מקדימה את שתי מעצמות השחייה האומנותית האלה, וכן הפעם הראשונה שישראל זוכה במדליית הזהב בתרגיל אולימפי בתחרות בסדר גודל של גביע העולם.

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם סבטלנה בלכר ואנה טרס | צילום: באדיבות איגוד השחייה

המאמנת סבטלנה בלכר: "עשינו היסטוריה, אני ממש מאושרת ועדיין לא מעכלת את ההישג. החלטנו לקחת סיכון ולהעלות את רמת הקושי, במטרה לעקוף את ארה"ב וקנדה החזקות, אותן לא עקפנו בתחרויות בסדר גודל כזה, אבל לא האמנתי שנעקוף את יפן ואוקראינה, שהן מדליסטיות אולימפיות".

זוהי המדליה השנייה של ישראל בתחרות לאחר שקודם לכן זכתה במדליית הארד בתרגיל הקבוצתי הטכני הקצר. יפן זכתה במקום הראשון, ארה"ב בשני וישראל הקדימה בין השאר את קנדה החזקה. השחייניות שהשתתפו בתרגיל היו שלי בוברצקי, אריאל נשיא, קתי קונין, נטע רוביצ'ק, עדן בלכר, נוי גזלה, מאיה דורף, ניקול נחשונוב והמחליפה שני שראיזין. המאמנות היו ולריה אפריאלבה ולריסה קונין.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג