מי רוצה "להשכיר" את אלוף ישראל באופניים למקצה השלשות בישראמן גרמין?

כמה עולה ל"השכיר" את שירותיו של אלוף ישראל באופני כביש למקצה השלשות בישראמן גרמין? תשאלו את גיא שגיב מקבוצת "סייקלינג אקדמי" שעומד להשכיר את שירותיו בתמורה לתרומה לעמותה הממנת מחקרים רפואיים למציאת התרופה למחלת ניוון השרירים ALS
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות איש הברזל ישראמן גרמין, היא אמנם התחרות הכי קשוחה בישראל ונחשבת לאחת מ-10 התחרויות הקשות בעולם, אך קבוצת האופניים "סייקלינג אקדמי", הצליחה להכניס בה גם ערך מוסף. לשוונג נודע, כי הקבוצה "תתרום" את אלוף ישראל ברכיבת כביש, גיא שגיב,21, שרוכב בקבוצה על מנת שמי שירכב איתו במסגרת שלשה בישראמן גרמין שיתקיים ביום שישי הקרוב, יתרום ברוחב לב לעמותה המממנת מחקרים רפואיים למציאת תרופה למחלת ניוון השרירים ALS.

שי ראשוני

״כולם ירוויחו מזה". גיא שגיב ושי ראשוני | צילום: סייקלינג אקדמי

עוד כתבות בנושא ישראמן גרמין
כיצד מתמודדים בישראמן גרמין עם מזג האוויר בשלב הרכיבה?
מיהם הפייבוריטים בישראמן גרמין 2016?
איך נכין את הגוף תזונתית לחצי ישראמן גרמין?

"פרופורציות על החיים"

בישראמן גרמין, מלבד האפשרות להתחרות במרחק המלא המצטבר ל-226 ק"מ, או לחצי המרחק 113 ק"מ, יש אפשרות למקצה הנקרא שלשות לחצי מרחק, בו ספורטאי אחד שוחה (1.9 ק"מ), רוכב (90 ק"מ) ורץ (21.1 ק"מ). הרעיון הוא ששגיב יצטרף לשלשה שיש בה כבר שחיין ורץ והוא יתפוס את תפקיד הרוכב. ״אני יודע שזו דרך יוצאת דופן, יש יגידו מגניבה ויש שיגידו מוזרה לתרום למטרה הזו״, סיפר מנהל הקבוצה רן מרגליות, ״אבל למה לא בעצם? גיא שגיב יוכל לעזור להם להשיג תוצאה מעולה, ובאותה הזדמנות נעשה משהו למען מטרה כה חשובה״.

הרעיון עלה כאשר שגיב שב בימים האחרונים להמשך שירותו הצבאי, ממחנה האימונים המפרך של הקבוצה באיטליה, שם נערכים רוכביה לעונה התחרויות הקרובה. שאר הרוכבים המקצוענים של הקבוצה ממשיכים להתאמן באיטליה, אבל שגיב, כחייל בצה״ל, לא יכול להשאר באירופה לפרקי זמן בלתי מוגבלים ונאלץ לחזור ארצה. לעומת זאת, הוא זמין לתחרויות בישראל בזמן הקרוב, וכך גם נולד הרעיון ״להשכיר״ אותו למען המאבק במחלת ניוון השרירים. הקבוצה עצמה נושאת על מדיה את שם העמותה ״Prize4Life” שהקים שי ראשוני, איש ברזל לשעבר שחלה במחלה והיא שמה לה למטרה לקדם את המאבק. שגיב ורוכבים נוספים בקבוצה נפגשו עם שי ראשוני באחרונה והחליטו שיעשו הכל כדי לסייע לו במאבקו: ״הוא נתן לי לקבל קצת פרופורציות על החיים ואני מרגיש שאני מחוייב״, אמר שגיב, ״ ואם אני יכול לעזור לחבר׳ה בתחרות ביום ששי ובתמורה הם יתרמו לעמותה אז לא יהיה מאושר ממני״.

תקנונית, יוכל שגיב להצטרף לשלשה שכבר נרשמה לתחרות וזקוקה לרוכב מציין מרגליות, ״אין לי ספק שביכולת הנוכחית שלו, גיא יוכל לשדרג כל קבוצה שתיקח אותו״, אמר מרגליות אתמול בחיוך וציין שהוא מצפה עכשיו להצעות. ״כולם ירוויחו מזה. גיא יוכל להתחרות, השותפים שלו יקבלו רוכב ברמה גבוהה מאד, וכולנו נוכל לעזור למאבק במחלה הארורה הזו. זה יכול להיות מושלם״.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ים חן הגיב:

    אין על גיא ילד חכם ומוכשר מאוד מאחלים בהצלחה ים חן ומשפחתו

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג