מימון חברתי למען נינה פקרמן

כמעט כל אחד ואחת מאיתנו חוו את אותה תחושה אינטנסיבית של השקעת מאמץ אשר מעבר לו פשוט נשברים. זה יכול להיות בחדר כושר כאשר מוסיפים את אותה משקולת שגורמת לנו להיכנע או בתחרות אופניים כאשר מבינים שהמתחרה פשוט יותר מהיר. זה קשה, אבל קורה לכולנו, כמעט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כמעט כל אחד ואחת מאיתנו חוו את אותה תחושה אינטנסיבית של השקעת מאמץ אשר מעבר לו פשוט נשברים. זה יכול להיות בחדר כושר כאשר מוסיפים את אותה משקולת שגורמת לנו להיכנע או בתחרות אופניים כאשר מבינים שהמתחרה פשוט יותר מהיר. זה קשה, אבל קורה לכולנו, כמעט

מאת:אריק מרמורשטיין ברודץ


נינה פקרמן לא בחרה בזה. היא נולדה עם אותה יכולת לא להישבר, להישיר מבט למאמץ הפיזי האדיר שמאיים לשבור אותך ולקבל ממנו דלק.

פקרמן, טריאתלטית ואשת ברזל המחזיקה באליפויות ישראל, אירופה ואף באליפות העולם (לשנת 2010), פיתחה מנטאליות של ברזל עוד בהיותה ילדה. היא נולדה כפגה, וכילדה היא זוכרת את עצמה חולה פעמים רבות. וכאן בדיוק נכנס האופי הייחודי שלה. במקום להישבר, היא והוריה (ספורטאים לכשעצמם) החליטו שהם יחזירו מלחמה באמצעות הספורט וכבר בגיל 10 נינה מצאה עצמה בכיתת שחיינים ובהמשך בפנימיית ספורט.

ואם צריך הוכחה נוספת לעוצמה המנטאלית של נינה, ניתן למצוא אותה בעצם ההחלטה לעלות לארץ ישראל לבד, ללא הוריה. נינה שירתה בצבא כמדריכת כושר קרבי והחלה לימודיה במכון וינגייט.

פקרמן החלה לעסוק בתחרות איש הברזל משנת 2009. יש שיחשבו שהיא אינה נראית כמי שמסוגלת לעמוד במעמסה גופנית שכזו, אבל זה לא הפריעה לפרפר גברים ונשים ב-4 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ו-42 ק"מ ריצה. שיאה של נינה פקרמן היה בהגיעה למקום הראשון באליפות העולם לגילאי 30-34, מדהים!

כעת, אחרי אימונים מפרכים, תחרויות רבות והצלחות לא מעטות נינה רוצה לעלות על הפודיום באליפות העולם שתתקיים בארה"ב. ושוב, כמו תקליט שבור, נינה נתקלה בבעיה. אלא שזו אינה תלויה בכוח הסיבולת שלה (אחרת זו לא הייתה בעיה). כסף. כדי להגיע לאליפות העולם נינה צריכה לאסוף נקודות מחמש תחרויות בינלאומיות שונות. הסכום המינימלי שלו אני זקוקה על מנת שתוכל לקחת מאמן, להתאמן יותר, לצאת לתחרויות הבינלאומיות ולהתמקד במטרה הינו 150,000 שקלים.

לפני כחודש פגשה נינה במהלך סדנא באנשים רבים שהביעו את רצונם לתמוך בה ולעזור לה למצוא את המימון הנדרש. זוג אחד פנה לנינה בהצעה לארגן מספר אירועים בביתם בכוונה לעזור בגיוס הסכומים. הרעיון שהחל כך, הפך עד מהרה לפרויקט בשם "להתעורר לחלום" ומאורגן כעת, בחסות קאנטרי גלי השרון בכפר סבא,מקום עבודתה של נינה. הקריאה לקהל הרחב נועדה לדברי הזוג המארגן, לעורר מודעות להישגים המדהימים של נינה ולהביא למודעות את החשיבות וההתגייסות למען הספורט בישראל.

נינה עושה זאת באמצעות אתר מימון חברתי חדש העונה לשם מימונה. סרגיי ריכטר, הקלע האולימפי כבר עשה זאת במימונה, וגם נינה בטוחה שיש לה מה להציע לכל מי שרוצה לפרגן. כך לדוגמה, בעבור 50 ש"ח נינה תשלח תמונה חתומה, בעבור 250 ש"ח היא תשלח את ספרה "אימונינה", הכולל 76 אימוני שחייה. וזה רק הופך להיות יותר מעניין. בעבור 1,500 ש"ח תוכלו לקבל שלושה אימונים אישיים עם אלופת אירופה ואלופת העולם ובעבור 5,000 ש"ח בלבד היא תבנה לכם תכנית אימונים מפורטת לתחרות איש הברזל, הכוללת ליווי עד התחרות. נינה גם השאירה פתח למתן חסות עבור גוף שייקח על עצמו לעזור לה בכ-30,000 ש"ח. היעד אליו היא מכוונת הוא 75,000 ש"ח ועד כה הייתה היענות יפה ליוזמה.

אז עם גוף מברזל ולב שלא מוותר אף פעם אנו מאחלים לה הצלחה ונשמח אם תפרגנו!

ולמי שרוצה לראות את הפלא במו עיניו, מוזמן לבריכת גלי השרון בכפר סבא ביום שישי ה- 23.3.2012 בשעה 10:00 לשיחה עם נינה על איש הברזל, וכן הרצאה בנושא הפיכת יעדים לתוצאות.

לגיוס כסף מהקהל הרחב – http://www.mimoona.co.il/Projects/86
מימון חברתי – http://www.mimoona.co.il/


20.3.2012


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג