"מחזירים את החיים למסלול" – על התמיכה בילדי קיבוץ מפלסים דרך האופניים

100 זוגות אופניים חדשים וקסדות נתרמו לילדי הקיבוץ המפונים להרצליה, על ידי חברת Adcore ובשיתוף מיזם "רוכבים קדימה" של איגוד האופניים: "רוצים להקנות נקודת אור ולהעניק חוויות חיוביות ומחזקות לילדים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דפנה לנג ואחד מילדי מפלסים עם האופניים החדשים | צילום: גיא מועלם.

אירוע תרומת אופניים מיוחד נערך השבוע לקהילת קיבוץ מפלסים, כחלק מהסיוע להסתגלותם בשהות בהרצליה בתקופת הביניים, עד חזרתם לקיבוץ. ילדי הקיבוץ השתתפו במלון דן אכדיה בהרצליה בטקס מרגש שבו הוענקו להם 100 זוגות אופניים חדשים וקסדות, תרומת חברת Adcore ובשיתוף מיזם "רוכבים קדימה" של איגוד האופניים.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו ברגע המרגש: קבוצת הילדים קיבלה את פני המאמן ששב ממילואים
136 רוכבים למען 136 חטופים: אירוע מרגש במיוחד בוולודרום בת"א
האזינו: קאדנס ברכיבה – בואו נדבר על זה

עמרי בריל, מנכ"ל חברת Adcore, שיתף: "החברה יזמה את מיזם "Keep on Riding", כחלק מהתרומה שלה לקהילה וכתגובה לאירועים שהתרחשו ב-7 באוקטובר. במסגרת המיזם, החברה תורמת ומספקת אופניים לילדי הקהילות שפונו מבתיהם. מטרת היוזמה היא להקנות נקודת אור ולהעניק חוויות חיוביות ומחזקות לילדים אשר נפגעו במהלך החודשים האחרונים. כולנו תקווה כי המיזם יצליח להשיג את מטרותיו ולתרום לשיפור מצבם של הילדים והקהילות היקרות הללו".

עמרי בריל, דפנה לנג וילדי מפלסים | צילום: גיא מועלם.

דפנה לנג, יו"ר איגוד האופניים בישראל, הוסיפה: "פעילות גופנית בכלל, ורכיבת אופניים בפרט הן כלי עוצמתי להתמודדות עם משבר, כמו זה שיצרה המלחמה אצל הילדים. מאז אירועי 7 באוקטובר הגענו ליותר מ-60 מוקדים והפעלנו למעלה מ-3,000 ילדים שפונו מהעוטף והצפון. לאחרונה המיזם עלה שלב: מיסדנו פעילות רכיבה שבועית למאות מילדי המפונים ואנו מרחיבים את הפעילות במטרה לספק פתרונות ארוכי טווח בקהילה. תודה לחברת ADCORE וכל השותפים, שמאפשרים לנו להוציא את היוזמה לפועל".

מיזם רוכבים קדימה פועל מזה ארבעה חודשים בריכוזי מפונים ובמהלכו הגיעו מדריכי ומדריכות האיגוד, עם אופניים ומתקני רכיבה, וביצעו פעילויות הפוגה לילדים. בחודשים האחרונים מתרחב המיזם, כאשר המטרה היא ליצור קבוצות רכיבה וקהילת רוכבים, שתתמוך בילדים לאורך זמן. למיזם שותפות גם חברות רוזן מינץ, שתרמה למיזם קסדות ואשר ממנה ומחברת Trek ישראל נרכשו האופניים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג