מדליית זהב רביעית לשחיין הפראלימפי עמי דדאון ביום האחרון של אליפות העולם

התחרות במנצ'סטר הגיעה לסיומה, כאשר דדאון רושם הישג נוסף וניצחון במשחה ל-100 חופשי עם זמן של 2:51:38 דקות. בסך הכל מסיימת הנבחרת אליפות מוצלחת במיוחד עם שמונה מדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת השחייה הפראלימפית בסיום האליפות | צילום: אסנת פליס דואר

אליפות העולם בשחייה לנכים ננעלה אמש (ראשון) במנצ'סטר עם נגינת 'התקווה' פעם נוספת. זאת, לאחר שהשחיין הפראלימפי עמי דדאון זכה במדליית הזהב הרביעית שלו באליפות. דדאון סיים את משחה ה-200 מטר חופשי במקום הראשון בזמן של 2:51.58 דקות.

דדאון, המתאמן באיל"ן חיפה תחת המאמן יעקב ביננסון ומתחרה בדרגת הנכות S4, נועל תחרות נהדרת, לאחר שניצח גם במשחים ל-100 חופשי, 150 מעורב ו-50 חופשי. אריאל מליאר סיים באותו משחה במקום השביעי בזמן של 3:35.16 דקות.

לכתבות נוספות בנושא:
גרשון שפע הוכתר כאלוף העולם למאסטרס במשחה ל-100 חזה
כסף לאיאד שלבי באליפות העולם, הבטיח את מקומו במשחקים הפראלימפיים בפריז
בעקבות זיהום המים באתר האולימפי: תחרות הסבב העולמי במים פתוחים נדחתה

עוד מהיום שנעל את האליפות, רון וולפרט הצעיר, ממכבי ויסגל רחובות, המתאמן עם גיא שחר, סיים את המשחה ל-100 מטר במוקדמות במקום ה-11 אחרי 1:17.49 דקות. ורוניקה גירנקו סיימה במקום העשירי באותו משחה, אחרי 2:32.51 דקות.

עמי דדאון עם המדליה הרביעית | צילום: אסנת פליס דואר

האליפות מסתיימת עם שמונה מדליות עבור נבחרת ישראל: 4 מדליות זהב של עמי דדאון, מדליית כסף אחת וארד אחד של איאד שלבי ושתי מדליות ארד נוספות של ורוניקה גירנקו ומארק מליאר. במהלך אליפות ישראל בשחייה שתתקיים ביום שישי ה-11.8 במכון וינגייט, תקיים ההתאחדות הישראלית לספורט נכים טקס הוקרה לנבחרת שתחזור הלילה מבריטניה.

בתום האליפות ברך יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי את חברי הנבחרת: "ברכות חמות על ההישגים המרשימים באליפות העולם, המסירות, הכישרון והעבודה הקשה, יחד עם ההשקעה של המעטפת המקצועית ובראשה המאמן יעקב ביננסון, הובילו אתכם אל הפסגה העולמית. הוכחתם את חשיבות העבודה הקשה במשך כל השנה. האימונים הארוכים, הכושר הגופני והחוסן הנפשי אפשרו לכם לעמוד מול אתגרים לא פשוטים. הבאתם הרבה כבוד למדינה, לספורט הפראלימפי ולענף השחייה. אני מאחל לכל חברי הנבחרת ולמאמן, ובעצם לכולנו, הישגים נוספים במסע הארוך עד למשחקים בפריז".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג