מדליית ארד לנבחרת ישראל בשחייה אמנותית באליפות אירופה

הנבחרת סיימה שלישית בתרגיל הקבוצתי החופשי וזכתה במדליה שנייה באליפות אירופה בפולין, אחרי שהקדימה נבחרות חזקות כמו אוקראינה ובריטניה. המאמנת לריסה קונין: "זו הייתה אליפות נהדרת עם הישגים נפלאים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: איגוד השחייה

נבחרת השחייה האמנותית של ישראל זכתה היום (ראשון) במדליית ארד באליפות אירופה המתקיימת בפולין, במסגרת משחקי אירופה. הנבחרת השיגה את המדליה בתרגיל הקבוצתי החופשי וזו המדליה השנייה של ישראל באליפות זו אחרי מדליית הזהב ההיסטורית בתרגיל הקומבו ביום שישי.

ישראל זכתה לציון של 243.6001 נקודות, והקדימה נבחרות חזקות כמו אוקראינה ובריטניה. בזהב זכתה נבחרת ספרד עם 261.6374 נקודות ובכסף איטליה עם 253.4709 נקודות. בתרגיל השתתפו השחייניות: שלי בובריצקי, נוי גזלה, איה מזור, אריאל נשיא, מאיה דורף, קתי קונין, ניקול נחשונוב ונטע רוביצ'ק. המאמנות האחראיות על התרגיל: לריסה קונין ו-ולריה אפריאלבה.

המאמנת לריסה קונין סיכמה: "זו הייתה אליפות נהדרת עם הישגים נפלאים ואנחנו, המאמנות, מאוד מרוצות מהספורטאיות. זו היתה הכנה מעולה לקראת אליפות העולם בחודש הבא ביפן וגם שם השאיפה היא להגיע הכי רחוק שאפשר".

דני אורן מנהל המשלחת ומנהל היחידה לספורט הישגי: "מדליה שנייה במשחקי אירופה לנבחרת השחייה אומנותית, בתרגיל שהינו חלק מהתוכנית האולימפית. אני גאה בספורטאיות ומאחל להן בהצלחה באליפות העולם אשר תתקיים בפוקאוקה בחודש יולי. להישגים אלו מצטרף ההישג של נבחרת האתלטיקה אשר השלימה בשבוע שעבר את המשימה והעפילה לדרג ב' מדינתי באירופה, וכן 9 גמרים של ספורטאים בענפים השונים כחלק ממשחקי אירופה".

נעם צבי, יו"ר ענף השחייה האמנותית באיגוד השחייה: "מדליית ארד קבוצתית באליפות אירופה, בתרגיל האולימפי, זה הישג בלתי נתפס. זה הגיע בזכות עבודה קשה ביותר של הספורטאיות, המאמנות המעולות ואיגוד השחייה שפועל במקצועיות ברמת על. וכאשר כל זה על אדמת פולין – זה מוסיף להתרגשות ולדפיקות הלב".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג