מדוע פרשה לונה צ'מטאי מהמרתון האולימפי בריו?

לאחר שפרשה מהמרתון האולימפי אתמול בריו לאחר 33 ק"מ, סיפקה המרתוניסטית את הזווית שלה לסיבת הפרישה שרבים רצו לדעת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היכנסו לעמוד המיוחד של שוונג למשחקים האולימפיים 

המרתון האולימפי החל אתמול (ראשון) בשעה 15:30 שעון ישראל ועל קו הזינוק עמדו 157 נשים מתוכן שתי הישראליות, לונה צ'מטאי ומאור טיורי שהשיגו את הקריטריון האולימפי שעמד על 2:45 שע'. צ'מטאי שעמדה בקריטריון של מרתון תל אביב השנה וקבעה 2:40:17 שע' תחת אימונו של בן זוגה דן ספלטר, פרשה מהמרתון האולימפי בריו באופן לא צפוי בקילומטר ה-33. בפוסט פייסבוק כתבה אתמול שהיא מאוכזבת מהניסיון האולימפי הראשון שלה. "לצערי הייתי חייבת לעצור משום שהיו בעיות בכתף. כפי שכולכם יודעים, אני עדיין מניקה ובזמן האימונים בקניה ניסיתי להפסיק להניק את התינוק שלי בן ה-20 חודשים". עוד היא כותבת כי הבעיה עליה היא מדברת, הגבילה אותה באליפות אירופה באמסטרדם שם התחרתה בחצי מרתון וזה קרה לה שוב במרתון האולימפי בריו אתמול. "אני מבטיחה להביא הישגים מכובדים בעתיד", הוסיפה לסיום.

צמטאי

"אני מבטיחה להביא הישגים מכובדים בעתיד". לונה צ'מטאי | צילום: ארן הרשלג

כזכור, גם את מרתון טבריה שהתקיים בתחילת השנה לא סיימה צ'מטאי, לאחר שבקילומטר ה-39 לערך, היא החלה להאט עד שהתמוטטה זאת לאחר שבאופן מהיר ירד חום גופה לכ-34 מעלות ולחץ הדם ירד אף הוא למדדים נמוכים מאוד – גורמים שהביאו אותה לאובדן הכרה. היא פונתה מיד מהמסלול על ידי אמבולנס, תוך כדי מתן טיפול ראשוני לבית החולים פוריה. ממצאי הבדיקות העידו שצ'מטאי סבלה מהיפותרמיה, אך לאחר שקיבלה טיפול רפואי, שבה להכרה מלאה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מיכאל הגיב:

    אני גאה לממן מכספי המיסים שלי את קליטתה ואת שליחתה לאולימפיאדה.
    באיזה עוד תחום אתה יכול להצהיר שהיה ידוע מראש שלא תצליח, לקבל את זה שלא הצלחת לסיים
    את התחרויות הקודמות שהשתתפת בהן ועדיין זה נורמלי שנסעת להתחרות.

    1. מיכאל הגיב:

      אגב, לפי תאריך האיזרוח שלה (מצאתי כתבה על כך) וההסבר שלה, די ברור שכבר אז היא ידעה על בעיית ההנקה אבל נמנעה מלחלוק אותה איתנו.

  • בולט הגיב:

    מיכאל, באיזה עוד סוגי בעיות אתה מטפל?
    לי יש שלפוחית ברגל שלא דווחתי עליה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג