מבחן שוונג || שעון פולאר מדגם M400

מבחן שוונג לשעון הריצה החדש של פולאר. הטריאתלט והמאמן יונתן מלכא יצא לבחון את השעון בשטח וחזר עם תובנות - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שעון דופק פולאר M400
שעון דופק פולאר M400

הפולאר החדש הגיע אלי לאחר תקופה שבה אני משתמש כמעט יום יומי של פולאר V800 , ולמי שלא מכיר, דגם הטריאתלון האחרון של פולאר. ה-V800 ללא ספק הציב סטנדרט גבוה ועל כן ההתנסות בשעון החדש היתה מלווה בחשש מסוים. האם הדקיקות והמשקל הנמוך לא יגיעו על חשבון הביצועים?

שעון דופק פולאר M400

יכולת למעבר זריז בין מסכים ותצוגה גדולה שנראית היטב גם בחושך. M400

תזכורת כנה וגילוי נאות למי שלא יודע, כספורטאי וכמאמן אני משתף פעולה עם פולאר במשך שנים רבות. נכון, אני לא הכי אובייקטיבי, אבל הסיבה שאני ממשיך לבחור בפולאר היא החיבור שלי למוצרים ולכן אתמקד במבחן המוצר עצמו, בעיקר ביחס למוצרי עבר של פולאר ולא בהשוואתו למותגים אחרים בשוק.

עוד מבחני שוונג
מבחן שוונג || שעון דופק של פולאר מדגם V800
מבחן שוונג || קו המשווה: מבחן השוואתי של צמידי כושר
מבחן שוונג || קו המשווה: מבחן השוואתי בין 6 חליפות טריאתלון למתחילים

מישהו לרוץ איתו
נתחיל בבסיס. על אף היות השעון עמיד למים וכולל מצב לשימוש בשחייה כבר בשימוש ראשוני בו, מבינים שהוא שעון ריצה. GPS מובנה (על כל הנתונים המשתמעים מכך – מהירות, קצב, מרחק וכד׳), נתוני סביבה לפני, בזמן ולאחר האימון, נוחות על פרק כף היד וקלילות, גורמים לו להיות כמעט בלתי מורגש ובו בזמן נוכח באימון. יכולת למעבר זריז בין מסכים ותצוגה גדולה שנראית היטב גם בחושך, מאפשרים שימוש כמעט בכל תנאי אימון וקבלת הנתונים הרלוונטיים לאותו רגע. הכפתורים הצדדים בנויים בצורה כזאת שקל למצוא אותם גם בזמן ריצה מהירה ובכך מתאפשר ניווט נוח בין מצבים שונים.

מעקב יומי
הבשורה האמיתית של פולאר בשנה האחרונה היא ללא ספק האפשרות לעקוב אחרי הפעילויות במהלך היום. בעזרת נתונים אלו אפשר להבין טוב יותר את רמת ההתאוששות ואת מדדי הוצאת האנרגיה היומית – ולא רק בזמן האימון (ובכך, למשל, לתמוך בגוף מבחינה תזונתית). השעון מלווה את הגוף לכל אורך היום וכך ניתן להשוות בין ימים שונים ולהבין כיצד נכון להתאים את האימונים לסדר השבועי שלנו.

סנכרון אלחוטי עם האפליקציה
בעידן הנוכחי הסמארטפון הוא ידידו הטוב של האדם ולכן החיבור של הנתונים לאפליקציה הייעודית חשוב כל כך. מיד בתום האימון ניתן להעביר את הנתונים ולהציגם על מסך גדול יותר. זה נוח ומאפשר לנתח את האימון מיידית. במיוחד אחרי אימונים הכוללים מקטעים (laps) רבים נוח יותר לראות אותם באפליקציה הסלולרית שלמרבה השמחה מתעדכנת ומשופרת באופן עקבי.

סוללה
דקיקותו של השעון לא מעידה על יכולת הסוללה המרשימה שלו. כמעט שבוע אימונים בטעינה בודדת. לכל מי שפעם נגמרה הסוללה של השעון/סמארטפון בזמן האימון, יכול בוודאי להזדהות עם התסכול שבחוויה. הסוללה החזקה היא בהחלט נקודה משמעותית בהקשר שעוני ריצה וניכר כי פולאר ממשיכה להתקדם ולשפר את חווית המשתמש.

אם אתם טריאתלטים וחובבי נתונים אינסופיים, ה-V800 הוא בחירה עדיפה. הוא מיועד לטריאתלון ונותן מענה מלא בכל אחד מהתחומים ובכולם גם יחד אך מצד שני מחירו גבוה יותר. במידה ואתם רק רצים ויותר חשוב לכם קלילות על פרק כף היד, תפעול פשוט ומחיר נמוך ה-M400 הוא בהחלט השעון שלכם. הוא יציע את כל הנתונים הרלוונטיים בצורה נוחה ופשוטה.

יותר: קליל ודק, תצוגה גדולה, תפעול פשוט, סנכרון נתונים אלחוטי, סוללה

פחות: חבל שאין את האופצייה לשינוי מסך במגע על המסך כפי שניתן לעשות ב-V800

חיי סוללה: עד 8 שעות זמן אימון (כאשר ה-GPS וה-HR שניהם בשימוש), 24 יום במצב של מעקב אחר זמני פעילויות יומיומיות

תכונות: עמיד במים לפי תקן 30M

תיעוד: קיבולת זיכרון 30 שעות לאימון עם GPS ומד דופק

מחיר: 1,230 שקל עם רצועת דופק; 999 שקל ללא רצועת דופק

ציון שוונג: 9 מתוך 10


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דני הגיב:

    שלום רב …האם נתוני הדופק ב a360 של פולאר הם אמיתיים ונכונים.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג