מבחן לכדורי אנרגיה בתוספת חלבון של Isopro

חן שרייבר, רוכב אופניים בקטגורית העילית, היה סקפטי כשטעם לראשונה את כדורי האנרגיה בתוספת חלבון של חברת Isopro אך ההמשך היה שונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חן שרייבר, רוכב אופניים בקטגורית העילית, היה סקפטי כשטעם לראשונה את כדורי האנרגיה בתוספת חלבון של חברת Isopro אך ההמשך היה שונה

מאת:חן שרייבר – כתבה פרסומית


בפעם הראשונה שטעמתי את הכדורי אנרגיה של איזופרו הייתי מאוד סקפטי לגבי הצלחת המוצר אצלי.  כבר כמה שנים אני רוכב בצורה אינטנסיבית, תחרותית ויודע שיש לי הרבה בעיות עם מזון. ממשקאות איזוטונים שעושים לי ליחה, ועד חטיפי אנרגיה שגורמים לכאבי בטן. אני אישית לא מכיר אף ספורטאי אחר בסביבתי שקולל בכל כך הרבה סוגי רגישויות לכל כך הרבה סוגים של תוספי מזון.

חטיף עם חלבון בפנים? חשבתי לעצמי מיד: זה הולך לעשות לי הרבה בעיות בבטן. לאחר טעימה ראשונית החשדות שלי אף עלו. איך חטיף אנרגיה יכול להיות בטעם כזה טוב וממכר, בלי שיהיה בו כל מיני רכיבים שלא מטיבים עמי? זאת למרות הבטחת היצרן לחומרים טבעיים בלבד.

למרות הכל, לקחתי שקית לניסיון ויצאתי לאימון נפח. חשבתי לעצמי שאם כבר יהיו בעיות, לפחות שלא באימון עצים. להפתעתי הרבה לא נתקלתי בשום תופעה שאלה ציפיתי- לא ליחה, לא כאבי בטן, לא בחילה. יותר מזה, גודל הכדורים מאפשר לי לצרוך אותם תוך כדי אימון במינון נמוך בזמנים קצרים יותר ככה שמערכת העיכול שלי כלל לא הרגישה שהכנסתי פולש פנימה בזמן מאמץ. לעומת זאת, הרגשתי את האנרגיה הזמינה שנוצרה לי, והרגליים היו טריות גם אחרי 3 שעות, תחושה שאני מכיר מחטיפי חלבון שאני אוהב מאוד לצרוך באימונים ארוכים.

לאחר ההפתעה הטובה החלטתי לנסות את הכדורים באימון עצים. אבל לא סתם עצים, אימון 6 הפסגות המפורסם מאת עמוס וולף שכולל את צור הדסה, יד קנדי, עין כרם, צובה צד אחד, נס הרים וצובה צד שני. למען הסר ספק, חילקתי את החטיפים לעוד 5 רוכבים מהקבוצה שלי, רוכבי תל אביב – TACC. החלוקה הייתה מדגמית- עוד רוכב עילית בנוסף לי, רוכב מסטרס פרו, איש ברזל, רוכבת עלית ורוכב נוער עלית. תוך כדי האימון עוד יותר הערכתי את החטיף הקטן הזה! לאחר כל עליה כרסמתי 2 – 3 כדורים להנאתי, והכוח לא נגמר. את האימון סיימנו,בצובה, רק 4 לאחר מעל 5 שעות. בין ה- 4 אני והרוכב עלית הנוסף שנתתי לו מנה מהחטיפים.

שאר הרוכבים שניסו את הכדורים נשאלו לגבי רגישויות ולגבי האנרגיה שקיבלו מהכדורים. כולם הגיבו בשלילה לרגישויות ואמרו כי חשו היטב את ההבדל בין החטיפים הקטנים עם חלבון לעומת חטיפי אנרגיה ללא חלבון.

לסיכום אוכל להגיד, שבניגוד לחששות, הכדורי אנרגיה האלה הם הלהיט החדש מבחינתי. השילוב של הפחמימה, חלבון ומעט שומן הוא מאוזן ונספג היטב בגוף גם בעט מאמץ עצים. קל מאוד ללעוס אותם (לעומת רב חטיפי האנרגיה שנחנקים עליהם בדופק גבוה). וגם צורת הכדורית והקטנה רק תרמה לצריכה הקלה.

כנראה שלפעמים לא צריך לייבא מחו"ל
על מנת שהמוצר יהיה מעולה, אלא שגם מוצר כחול-לבן בהחלט יכול להפתיע!


חן שרייברחן שרייבר
רוכב עלית בארץ ובחו"ל, 25,
רוכב במועדון רוכבי תל אביב – TACC

קישורים: תזונה, תוספי תזונה ואיזוטונים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג