מבזק || הישג היסטורי לישראל בגביע העולם בחתירה

הבוקר נשבר שיא ישראלי חדש בחתירה במסגרת גביע העולם בחתירה, בבלד שבסלובניה על ידי צוות החותרים החותרים, דני פרידמן ואולג גונורובסקי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שיא ישראלי חדש נשבר הבוקר בתחרות גביע העולם בחתירה, בבלד שבסלובניה. החותרים, דני פרידמן ואולג גונורובסקי זכו במקום השלישי במקצה גמר B, ובמקום התשיעי בדירוג הכולל, כשסירתם חצתה את קו סיום 2,000 המטרים בזמן של 6:29.76.

PHOTO BY DETLEV SEYB - Dani Fridman and Oleg Gonorovski - WorldCup2015 Bled Slovenia

דני פרידמן ואולג גונורובסקי שברו את השיא הישראלי | צילום: DETLEV SEYB

הצוות הישראלי זינק חלש, נשאר מאחור ב-500 המטרים הראשונים, אך הצליח להתאושש, להגביר קצב ולסיים את מחצית הדרך במקום הרביעי, כשהם מקדימים את החותרים מאסטוניה ומסין. המחצית השנייה כבר נראתה אחרת לגמרי. הישראלים הגבירו קצב, עברו את 500 המטרים האחרונים בספרינט אדיר לשלישייה המובילה. הם סיימו רק 4 מאיות השנייה לפני הצוות המצרי, שהגיע במקום הרביעי ופחות משנייה הפרידה בינם לבין ההונגרים שקטפו את המקום השני. ההולנדים, רובן קנאב וסטפן ברונינק סיימו ראשונים במקצה ובמקום השביעי בדירוג הכללי.

פרידמן וגונורובסקי חוזרים להתאמן במרכז דניאל לחתירה בתל אביב לקראת יציאתם שוב לאירופה בסוף החודש, להתחרות באליפות היבשת.

פרידמן אמר לפני מקצה הגמר: "היתה תחרות טובה מאד, הזמן המצוין מראה שאנחנו בכיוון למעלה. המטרה היתה להתחרות כאן כבמה שיותר מקצים ועשינו את זה. ישראל מתייצבת שוב על המפה העולמית, אנחנו מוכנים לאליפות אירופה בסוף החודש ומקווים לשמור על התנופה".

גונורובסקי הוסיף: "היתה הרגשה טובה של שליטה. אמנם איבדנו זמן בזינוק החלש, אבל התאפסנו מהר, והראנו מה אנחנו יכולים. לפי הזמנים, אנחנו בשורה הראשונה לקראת המבחנים לריו 2016. באליפות אירופה ננסה להפציץ, הולך להיות מעניין".


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג