מארו טפרי שבר את השיא הישראלי ב-10 ק"מ

הרץ שמחזיק בכל שיאי ישראל בריצות הכביש שיפר ב-15 שניות את שיאו מלפני שנה וחצי במרוץ מבחן שהתקיים בפארק הירקון. לונה צ'מטאי סלפטר ניצחה בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גם בתקופת הקורונה, הרץ מארו טפרי ממשיך להשתפר וביום שישי הוא שבר את שיאו הישראלי בריצת הכביש ל-10 קילומטרים כשקבע 28:18 דק' בתחרות מבחן שהתקיימה בפארק הירקון בהתאם לנהגלי הקורונה ובאישור איגוד האתלטיקה.

שומר על כושר מצוין. מארו טפרי | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות בנושא 
טדסה גטהון הקדים את טפרי והשווה את שיאו הישראלי בחצי מרתון 
לונה צ'מטאי סלפטר סיימה במקום ה-12 באליפות העולם בחצי מרתון 
דחייה נוספת למרתון טבריה 

טפרי, שמחזיק בכל שיאי ישראל בריצות הכביש מ-5 קילומטרים ועד למרתון, שיפר ב-15 שניות את השיא הקודם שאותו קבע לפני שנה וחצי במרוץ הרצליה. טפרי הקדים ב-14 שניות את מלכה תחלואני, שעדיין נחשב לפליט מאריתריאה וגם התוצאה שלו היתה טובה מהשיא הישראלי הקודם. במקום השלישי סיים בוקאיו מלדה שהצטרף למועדון המצומצם של רצים ישראלים שירדו מ-29 דקות במרחק הזה, כששיאו האישי החדש הוא 28:52 דק'.

לונה צ'מטאי סלפטר ניצחה בין הנשים בזמן של 32:26 דק' שהוא לא קרוב לשיאה הישראלי ב-10 ק"מ בכביש – 30:05 דק' מלפני קצת יותר משנה. היא הקדימה את מאור טיורי שהגיעה לארץ אחרי ששיפרה את שיאה האישי באליפות העולם בחצי מרתון, וגם במקרה הזה סיימה עם שיא אישי חדש – 34:03 דק'. כרוואן חלבי סיימה שלישית בזמן של 36:38 דק'.

במסגרת התחרות היתה גם ריצת כביש ל-5 קילומטרים כשגודדו בלצ'או היה רחוק 5 שניות משיאו הישראלי של מארו טפרי וניצח עם 14:10 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • צחי הגיב:

    ואוו, אגב הוא כמעט השווה על הדרך את השיא שלו ל5 ק"מ. אולי בכלל יש מצב שהוא עשה שיא 5 בלי לשים 💓

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג