ג'ייקוב קיפלימו ניצח באליפות העולם בחצי מרתון

המנצח בן ה-19 בלבד הוא אלוף העולם החדש בחצי המרתון שהתקיים הבוקר בפולין; טדסה גטהון השווה את השיא הלאומי של מארו טפרי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כחצי שעה לאחר תום מקצה הנשים החל מקצה הגברים, אך כאן לא נשבר השיא העולמי בחצי מרתון שהתקיים בגדיניה שבפולין כפי שהיה אצל הנשים. ג'ייקוב קיפלימו מאוגנדה בן ה-19 בלבד, אמנם לא הצליח כאמור לשבור את שיא העולם, אך כן שבר את שיא המסלול, לאחר שסיים בזמן של 58:49 דק' כאשר שיא העולם עומד על 58:01 דק'. ג'ושוע צ׳אפטיגי, גם כן מאוגנדה, שהיה בין המועמדים לעלות על הפודיום הסתפק כאמור במקום הרביעי בתוצאה 59:21 דק׳.

מנצח באליפות העולם בחצי מרתון. ג'ייקוב קיפלימו | צילומסך

בגזרה הישראלית היה זה טדסה גדהון בן ה-22, שהשווה את השיא הישראלי בו מחזיק מארו טאפרי בתוצאה של 1:00:52 שע׳ וסיים במקום ה-25 ועבורו זהו שיפור של 1:46 דק' מהשיא האישי. מארו טאפרי בן ה-28 שמחזיק כאמור בשיא ישראלי של 1:00:52 שע׳ מחצי מרתון טאלין שבאסטוניה, סיים במקום ה-28 בתוצאה של 1:00:58 דק׳, גירמה אמרה, שסיים שלישי מבין הישראלים ומקום ה-39 הכללי, שבר את שיאו האישי והצליח להשיג תוצאה של 1:02:03 שע׳ עם שיפור של 49 שנ' לשיאו. שמואל אבוהיי סיים במקום ה-91 בתוצאה של 1:04:21 שע' ושבר את שיאו האישי גם כן.

במסגרת אליפות העולם נערכה גם תחרות קבוצתית בין הקבוצות השונות מהעולם, כאשר נבחרת הגברים הישראלית סיימה במקום ה-7 מתוך 21 הנבחרות שהתייצבו לזינוק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג