שיא עולם חדש בחצי מרתון, לונה סלפטר במקום ה-12

פרס ג׳פצ׳יר׳ציר מקניה ניצחה באליפות העולם הבוקר; לונה צ'מטאי-סלפטר לא הצליחה לשפר את שיאה האישי בחצי המרתון בפולין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות העולם בחצי מרתון שמתקיים אחת לשנתיים התקיימה הבוקר בגדיניה שבפולין, במזג אוויר קריר עם טמפרטורה שעמדה בזינוק על 5 מעלות. על קו הזינוק עמדו 105 רצות עילית ובהן ארבע שיאניות לשעבר במרחק הזה מאתיופיה וקניה. המנצחת באליפות העולם היא פרס ג׳פצ׳יר׳ציר מקניה שסיימה בתוצאה של 1:05:16 שע׳ וזה עבורה הפעם השנייה שהיא לוקחת את התואר הזה. מיד אחריה במקום השני סיימה מלאט ייסק קיאטה מגרמניה עם תוצאה של 1:05:18 שע׳ ובמקום השלישי הגיעה ילמזרף יהולוו מאתיופיה בתוצאה 1:05:19.

המנצחת פרס ג׳פצ׳יר׳ציר מקניה | צילומסך

הנציגה הישראלית הבכירה במקצה היתה לונה צ'מטאי-סלפטר שפתחה יחסית מהר ונצמדה לדבוקה הראשונה וככל הנראה שילמה על כך את המחיר בהמשך והיא נחלשה ולא הצליחה להדביק את הפער בהמשך הדרך. בסופה של אליפות העולם, לונה סיימה במקום ה-12 בתוצאה 1:08:31 שע' ולא הצליחה כאמור לשפר את שיאה האישי בחצי מרתון שעומד על 1:06:09 שע׳.

המתמודדת הישראלית השנייה, מאורי טיורי שחיה ומתאמנת בבולדר שבקולורדו וייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים של ריו 2016, סיימה במקום ה-53 בתוצאה של 1:12:27 שע'. התוצאה המצוינת, מהווה שיפור של 2:27 דק׳ עבור מאורי שהשיא שלה עמד עד כה בעלת שיא אישי של 1:14:54.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג