מארו טפרי: "אני שמח על שבירת השיא במרתון"

לאחר שקבע שיא ישראלי חדש אומר מארו טפרי בראיון כי הוא מקווה להמשיך ולהתקדם ולעבוד קשה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מארו טפרי שבר היום את השיא הישראלי במרתון סיביליה שם הגיע במקום השמיני לאחר שקיזז מהשיא לא פחות מ-49 שניות והעמיד אותו על 2:07:20 שע'. עם טפרי זינקו גם גירמה אמרה שסיים במקום ה-11 ואיימרו עלמיה שסיים במקום ה-13 שגם הם ירדו מהשיא הישראלי וסיימו בזמן של 2:07:29 שע' ו-2:07:45 שע' (בהתאמה). כאמור, כל השלושה שברו את שיא ישראל שעמד על 2:08:09 שע'.

מימין לשמאל: גירמה אמרה, מארו טפרי, איימרו עלמיה | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

"אני שמח על שבירת השיא הלאומי ויותר על התחרות המצוינת שמתפתחת בין הרצים הישראלים", אומר מארו טפרי, "אני מקווה להמשיך להתקדם בעזרת עבודה קשה, לאחר התחרות כאן בסיביליה, אני מאמין שהחזון של המאמן שלי, דן סלפטר, אשר טען שיהיו 10 רצים מתחת לתוצאה 2.10 שעות וזה יקרה לפני סיום העשור. אני מודה למאמן שלי דן סלפטר, לגל לוי אגודת מכבי תל אביב איגוד האתלטיקה ונותני החסות שלי חברת מאיר".

את הקריטריון אולימפי לטוקיו השיגו גם מלקמו ג׳מבר וימר גטהון ששניהם סיימו בתוצאה 2:09:51 שע'. עבור אגזה גאודה (2:12:06 שע') וילנה דולינין ( 2:34:58 שע') מדובר בשיאים אישיים חדשים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג