לרכוב עם שחר שגיב: האימון המיוחד בטריינר עם נבחרת ישראל בטריאתלון

מיזם יפה של איגוד הטריאתלון יאפשר לכל מתאמן ומתאמנת להתחבר לאימון פתוח מהבית דרך תוכנת Zwift ולרכוב יחד עם הנבחרת בצבעי כחול-לבן. יוזמה לארגן טריינרים גם לתושבי העוטף המפונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב רוכב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

המלחמה בישראל הותירה ספורטאיות וספורטאים רבים ללא היכולת להתאמן באופן סדיר, כאשר גם המצב הנפשי והחשש מאזעקות באמצע אימון בחוץ מקשה על המצב עבור רבים. לשם כך, יוזמה מבורכת של איגוד הטריאתלון והמנהל המקצועי  של האיגוד ליאור כהן, תיתן אפשרות לכמה רגעים של שקט ואסקפיזם בתוך השכול שמקיף אותנו בכל יום.

היוזמה כוללת אימון רכיבה מקוון משותף שייערך מחר (שלישי) ב-16:30, אותו יוביל כהן עם נבחרת ישראל בטריאתלון, כולל הטריאתלט האולימפי שחר שגיב, כמו גם האקדמיה של מכון וינגייט. האימון יועבר דרך תוכנת זוויפט (Zwift) והמשתתפים, בכל הרמות, יוכלו לבצע אותו מביתם על הטריינר.

כפי שכתב איגוד הטריאתלון ברשתות: "רכיבת התייחדות משותפת. נבחרת ישראל בטריאתלון והאקדמיה של וינגייט מזמינים אתכם לקחת חלק ברכיבה וירטואלית (Zwift) ביום שלישי הקרוב (17 באוקטובר) בשעה 16:30. הרכיבה תתנהל בדבוקה אחת גדולה כאשר הנכם מתבקשים ללבוש חולצה וירטואלית בצבעי הלאום (כחול/לבן) ולציין את מדינת ישראל בתוכנה. בכדי לקבל את הזימון לאימון יש לעקוב אחרי Lior Cohen בתוכנת Zwift Companion.
במידה ולא תקבל.י זימון, יש לפנות באמצעות וואטסאפ לליאור 054-888-5866 או וואטסאפ לאיגוד 052-389-8019.
האימון יהיה אימון מובנה. יש לטעון את האימון לפני תחילת המפגש (Meet Up). רק ביחד ננצח!"

נציין כי לאחר פניות שקיבל האיגוד מתושבי עוטף עזה אשר נמצאים בכפרי הנופש והמלונות, ישנו ניסיון גם לארגן כמה טריינרים עבור תושבות ותושבי העוטף אל המקומות בהם הם שוהים כרגע. אם באפשרותכם לתרום או לסייע בנושא, מוזמנים לפנות לליאור בהודעה למספר לעיל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג