לראשונה: ישראל תארח את הסבב העולמי במים פתוחים

ישראל תארח לראשונה אי פעם את תחרות הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ישראל תארח לראשונה אי פעם את תחרות הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים, שתיערך בעיר אילת. איגוד השחייה קיבל את האישור הרשמי מהאיגוד העולמי FINA והתחרות, שתיערך ב-12-10 בדצמבר, צפויה למשוך כמה מטובי השחייניות והשחיינים בעולם, בהם גם מדליסטים אולימפיים ועולמיים.

ישראל תארח את הסבב העולמי במים פתוחים | צילם: יניב כהן, באדיבות איגוד השחייה

מועד התחרות אטרקטיבי במיוחד, שכן היא מהווה את תחרות ההכנה האחרונה לאליפות העולם באבו דאבי, ומכאן הכוונה של רבות מהנבחרות המובילות בענף להגיע במוכנות גבוהה לאילת. גם נבחרת ישראל תיקח חלק בתחרות, כולל השחיין האולימפי בעל הישג השיא של מקום רביעי בטוקיו, מתן רודיטי, וכן אלופת ישראל ואלופת העולם לשעבר אווה פביאן. התחרות תכלול את המשחה למרחק האולימפי של 10 ק"מ, כמו גם את המשחה ל-5 ק"מ וכן משחה שליחים מיקס. זו הפעם הראשונה שהסבב העולמי במים פתוחים מגיע לישראל במתכונתו הנוכחי, שכן בעבר אירחה ישראל תחרות במסגרת גביעי העולם שכללה משחה ל-10 ק"מ בלבד.

יו"ר איגוד השחייה מיקי חליקה מסר: "אחרי שנים רבות שאנחנו מארחים את הסבב האירופי, אנו שמחים על ההזדמנות לארח כאן תחרות סבב עולמי ומודים ל-FINA על כך. גם בעיני העולם ישראל היא יעד אטרקטיבי לשחייה במים פתוחים והשחיינים יעידו כי אתר התחרות באילת הוא מהמשובחים שיש. אני בטוח שתהיה תחרות מרתקת וברמה גבוהה שרק תסייע למגמת התעצמות השחייה במים הפתוחים בארץ".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג